Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg ikke vært på vekten på flere uker, så i morges måtte jeg oppå for å se økningen ;)

Vekta viste 5 kg opp og jeg er 15+2, helt innafor når julen appåtil har vært :P

Anonymous poster hash: 2f459...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp 4kg og er 13+2 :(

Skrevet

er 15+3 og har gått opp 1 kg. 

Skrevet

Gått opp 1,5kg, er 27 uker på vei med tvillinger.

Skrevet

Gått opp 5- 6 kilo. Uke 17+0. Men fra i morgen er det tilbake til hverdagen, spist litt godis og annen type mat i jula.

Anonymous poster hash: 38a9b...dae

Skrevet

Har gått opp ca ett halvt kg. Er 13+1 i dag

Skrevet

Er i uke 35 og har gått opp 10 kg! :)

Skrevet

Uke 19 og fremdeles minus 2 kg. Gikk ned 6 kg i første trimester pga kvalme da.

Anonymous poster hash: f69ad...88a

Skrevet

14 uker, gått ned 2 kg.

Anonymous poster hash: e8618...43e

Skrevet

26 uker og har gått opp tretten kilo... Dette svangerskapet er vanskelig og jeg klarer ikke styre matinntaket mitt :-(

Anonymous poster hash: 2f92d...f2e
Skrevet

I uke 18 hadde æ gått opp 2 kg.. Sikkert mer nu etter jul..

Skrevet

Har gått ned 7 kg i løpet av graviditeten, er nå 23 uker på vei og fortsatt -6 kg :-( 

Skrevet

23 uker og 3-4 kg opp.

Prøver å holde tallet så lavt som mulig. Har noen ekstra kilo fra før. .

Skrevet

26 uker og gått opp ca 12 kilo

Skrevet

Uke 13, ned uforskyldt 4 kg. Satser på at de kommer tilbake tidsnok.

Skrevet

jeg har godt opp 3 kg og er 19+ 3 . Regner med at det holder seg der litt før jeg får på et par til på slutten. 

Har spist som aldri før føler jeg.  Det går litt opp og ned, men nå har hatt behovet, jeg ammer også så noen ganger merker jeg at jeg er SULTEN!!

Skrevet

2,5kg og har akkurat begynt på 14.uke

Skrevet

Er 18+1 og har gått opp ca 3,7 kg😖🙈 kost meg aaalt for mye denne julen. Må vel bare ta meg sammen og innføre litt sunnere rutiner!! Har i de to forrige svangerskapene gått opp 13 og 11 kg med samme utgangspunkt som nå faktisk.. Men er litt redd det sprekker fullstendig denne gangen😬

Skrevet

26 uker og 6 kg opp. Er normalvektig.

Merker at jeg blir veldig påvirket av dette med vekt. Synes selv jeg har gått opp alt for mye, selv om jeg vet det er en helt normal vektoppgang. Gikk opp 22 sist og slet veldig med de siste kg.

Kom aldri ned igjen, og begynte på 5 kg i pluss denne graviditeten.

Skrevet

Veldig stor variasjon på vekten her ser jeg, men er litt overrasket over dere som er godt ut i trimesteret og knapt lagt på dere. Har dere vært veldig dårlig, kanskje med oppkast? Her har jeg gått opp 4.5 kg og runder uke 16 på fredag.har ikke overdrevet spisingen i jula og det jeg spiser er Sundt, selv om at jeg koser meg med godis i helgene som ellers:) men er det noe jeg ikke stresser med nå så er det vekten, den får bli som den blir, også får jeg heller passe på at det jeg trykker i munnen er fornuftig ;)

Skrevet

Veldig stor variasjon på vekten her ser jeg, men er litt overrasket over dere som er godt ut i trimesteret og knapt lagt på dere. Har dere vært veldig dårlig, kanskje med oppkast? Her har jeg gått opp 4.5 kg og runder uke 16 på fredag.har ikke overdrevet spisingen i jula og det jeg spiser er Sundt, selv om at jeg koser meg med godis i helgene som ellers:) men er det noe jeg ikke stresser med nå så er det vekten, den får bli som den blir, også får jeg heller passe på at det jeg trykker i munnen er fornuftig ;)

Var ganske kvalm med brekninger, men ikke oppkast, fra uke 5 til ca uke 16. I tillegg var startvekta i pluss da jeg ble gravid denne gangen. Antar at det er noe av grunnen. Gikk ikke så mye opp med de 2 andre heller, 6-7 kg opp totalt i begge svangerskap, spiste normalt. Tror bare kroppen min er sånn. Barna var normalt store ved fødsel ;) Har snakket med jordmor og lege på fødepol om dette i dette svangerskapet, de sier at alt ser bra ut :) hver av tvillingene er like store som single ift svangerskapslengden.

I tillegg har jeg nå fått svangerskapdiabetes og må måle blodsukker 5 ganger om dagen, og passe på å ikke spise for mye karbohydrate/sukker (eller for stor mengde mat) , så er også litt vanskelig å legge på meg mer føler jeg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...