Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Hvor tidlig merket dere noe? Når fikk hun/han diagnosen? Og hvilke symptomer hadde hun/han? Anonymous poster hash: 0bf4e...5e9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Merket vel at noe ikke var helt som det skulle rundt 3,5 - 4 års alder, men i ettertid; etter å ha fått et barn uten diagnose eller slike vansker, burde jeg kanskje ha sett det lenge før. Det var en sorgprosess, faktisk, å innse at det var noe "galt" med gutten min. han fikk diagnose da han var sju - nå er han ti. Han var utagerende, sint, "tullete", ukonsentrert og lite "flink" til sosialt. han kunne også være voldsom med andre barn. Anonymous poster hash: 0c0c9...da8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Merket vel at noe ikke var helt som det skulle rundt 3,5 - 4 års alder, men i ettertid; etter å ha fått et barn uten diagnose eller slike vansker, burde jeg kanskje ha sett det lenge før. Det var en sorgprosess, faktisk, å innse at det var noe "galt" med gutten min. han fikk diagnose da han var sju - nå er han ti. Han var utagerende, sint, "tullete", ukonsentrert og lite "flink" til sosialt. han kunne også være voldsom med andre barn. Anonymous poster hash: 0c0c9...da8 Takk for svar. Det lille du beskriver er sånn jeg opplever gutten min. Har ad/hd i nær familie, og har begynt å mistenke det på gutten min også. Han er 3 år. Hi Anonymous poster hash: 0bf4e...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå