Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Kjenner jeg begynner å merke hvor ensomt det blir i lengden, og aldri ha noen på besøk. Når jeg sitter her med 1åringen min. Skulle ønske jeg kjente noen med barn, som kunne komme hit/vi besøke dem om dagen. istedet for at vi sitter her alene. Kunne ønske jeg hadde en lekekamerat til han, så kunne unga lekt sammen, men vi voksne kunne sitte å skravle osv. Dagene blir lange. Anonymous poster hash: 34254...100
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Hvor bor du? Altid godt å bli kjennt med nye folk, men litt vanskelig å ta en kaffe ol. dersom du bor langt unna. Anonymous poster hash: 966c6...6d3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Bor på Kongsvinger. hi Anonymous poster hash: 34254...100
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Med barn i barnehagen og egen jobb blir det ikke mye tid til slike besøk i hverdagen for oss som har venninner heller. Anonymous poster hash: 982e3...d1d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Kjenner jeg begynner å merke hvor ensomt det blir i lengden, og aldri ha noen på besøk. Når jeg sitter her med 1åringen min. Skulle ønske jeg kjente noen med barn, som kunne komme hit/vi besøke dem om dagen. istedet for at vi sitter her alene. Kunne ønske jeg hadde en lekekamerat til han, så kunne unga lekt sammen, men vi voksne kunne sitte å skravle osv. Dagene blir lange. Anonymous poster hash: 34254...100 Har du nettverk et annet sted? Vurdert å flytte ? Anonymous poster hash: 055dd...86d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Med barn i barnehagen og egen jobb blir det ikke mye tid til slike besøk i hverdagen for oss som har venninner heller. Anonymous poster hash: 982e3...d1d skjønner den. Min begynner ikke i barnehage før i August. Og det er en stund til enda. Er sikkert flere som går hjemme med 1-åringene sine. hi Anonymous poster hash: 34254...100
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Kjenner jeg begynner å merke hvor ensomt det blir i lengden, og aldri ha noen på besøk. Når jeg sitter her med 1åringen min. Skulle ønske jeg kjente noen med barn, som kunne komme hit/vi besøke dem om dagen. istedet for at vi sitter her alene. Kunne ønske jeg hadde en lekekamerat til han, så kunne unga lekt sammen, men vi voksne kunne sitte å skravle osv. Dagene blir lange. Anonymous poster hash: 34254...100 Har du nettverk et annet sted? Vurdert å flytte ? Anonymous poster hash: 055dd...86d Har ikke nettverk noe annet sted. Har egentlig ingen venninner. Jeg er ikke den som kommer lett i kontakt med andre. Har ikke vært så veldig opptatt med å ha venninner før, har likt meg godt i mitt eget selskap. Men merker det er litt ensomt til tider. hi Anonymous poster hash: 34254...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå