Gå til innhold

Savner å ha en venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å merke hvor ensomt det blir i lengden, og aldri ha noen på besøk.

Når jeg sitter her med 1åringen min. Skulle ønske jeg kjente noen med barn, som kunne komme hit/vi besøke dem om dagen. istedet for at vi sitter her alene.

Kunne ønske jeg hadde en lekekamerat til han, så kunne unga lekt sammen, men vi voksne kunne sitte å skravle osv. 

Dagene blir lange.

Anonymous poster hash: 34254...100
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Altid godt å bli kjennt med nye folk, men litt vanskelig å ta en kaffe ol. dersom du bor langt unna.

Anonymous poster hash: 966c6...6d3

Skrevet

Hvor bor du hi?

Skrevet

Bor på Kongsvinger.

hi

Skrevet

Med barn i barnehagen og egen jobb blir det ikke mye tid til slike besøk i hverdagen for oss som har venninner heller.

Anonymous poster hash: 982e3...d1d

Skrevet

Kjenner jeg begynner å merke hvor ensomt det blir i lengden, og aldri ha noen på besøk.

Når jeg sitter her med 1åringen min. Skulle ønske jeg kjente noen med barn, som kunne komme hit/vi besøke dem om dagen. istedet for at vi sitter her alene.

Kunne ønske jeg hadde en lekekamerat til han, så kunne unga lekt sammen, men vi voksne kunne sitte å skravle osv.

Dagene blir lange.

Har du nettverk et annet sted? Vurdert å flytte ?

Anonymous poster hash: 055dd...86d

Skrevet

Med barn i barnehagen og egen jobb blir det ikke mye tid til slike besøk i hverdagen for oss som har venninner heller.

Anonymous poster hash: 982e3...d1d

skjønner den.

Min begynner ikke i barnehage før i August. Og det er en stund til enda.

Er sikkert flere som går hjemme med 1-åringene sine. 

hi

Skrevet

Dagene blir lange.

Har du nettverk et annet sted? Vurdert å flytte ?

Anonymous poster hash: 055dd...86d

Har ikke nettverk noe annet sted.

Har egentlig ingen venninner. 

Jeg er ikke den som kommer lett i kontakt med andre. Har ikke vært så veldig opptatt med å ha venninner før, har likt meg godt i mitt eget selskap. Men merker det er litt ensomt til tider.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...