Gå til innhold

Hvorfor har dere barna i fremoverlent barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer.. Min er 1,5, og sitter vendt mot meg.. Er det noe jeg har gått glipp av?

Anonymous poster hash: 55f4b...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, at enkelte barn liker å se hvor man kjører? Omgivelser..... verden..... ikke bare rett inn i mammas bein? Noen barn er nysgjerrige vettu....

Anonymous poster hash: 95fed...bb3
Skrevet

Jeg har hat mine bakover til de har begynt å snu hodet og bare vil se fremover. Da har de vært mellom 7 og 9 månder. Vi har en hund som går litt forann vogna som de vil se på...

Anonymous poster hash: d3856...fbd

Skrevet

Fremoverlent høres veldig ubehagelig ut. Håper de har gode seler så de henger på plass.

Anonymous poster hash: 416b8...46a

Skrevet

FremoverLENT hørtes litt slitsomt ut, ja ;)

Hadde tfk joggster twist til førstemann, et fremovervendt arvestykke og fint lite å gjøre med. Syntes det var noe herk å ikke kunne følge med når baby på sju måneder spiste skalk, f eks.

Skrevet

Kommer jo an på vogna. Jeg har også foretrukket å ha mine mot meg, men med sistemann hadde vi en vogn hvor det ikke var mulig.

Skrevet

Slik at de ikke ser, og blir misunnelig, på sjokoladen jeg spiser...

Anonymous poster hash: bba57...836

Skrevet

Er mest komfortabel med ungen vendt mot meg, men det valget har eg ikkje med trilla. Det funkar greit likevel.

Skrevet

Skifta retning da ungen hang ut av vogna for å se.

Anonymous poster hash: 4e1e4...f6c

Skrevet

Slik at de ikke ser, og blir misunnelig, på sjokoladen jeg spiser...

Anonymous poster hash: bba57...836

Haha, det har jeg ikke tenkt på engang!

Vi har fremovervendt, og det er fordi alle ungene vi har hatt har vært nysgjerrige og har likt å se hvor vi triller. Meg ser de jo hele tiden ellers.

Skrevet

Nyskjerrige barn som vil få med seg alt av hva som skjer rundt de. Minsta har kun liggi og sitti i forrovervendt vogn, aldri vært ett problem. Når hun var baby satt storesøster og trøsta om det var noe og jeg kunne se ungen gjemmon luka i kalesjen. Fungerte helt utmerket.

Anonymous poster hash: ad0f3...e87

Skrevet

Han ville ikke være vendt mot meg i bæresele en gang, fremovervendt i barnevogn var en selvfølge fra ca. 6-7 mndr; alternativet var at han prøvde å klatre ut av den.

Anonymous poster hash: 19fdf...19c

Skrevet

Vel.. Fordi den ikke kan snus

Anonymous poster hash: 674fd...351

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi ville ha ny vogn og den var sånn. Han klager ikke

Skrevet

Ok, så det er iallefall ikke sånn at ungen får krystallsyke og psykiske problemer av å sitte bakoverVENDT, at dette er barnemishandling og jeg bør meldes til barnevernet? Kan jo aldri vite.. Barnet mitt er for øvrig over snittet sosial og nysgjerrig, men liker godt å sitte og skravle med meg i vogna. Får jo med seg omgivelsene selv om det er bakvendt.

Skrevet

Hadde tfk joggster twist til førstemann, et fremovervendt arvestykke og fint lite å gjøre med. Syntes det var noe herk å ikke kunne følge med når baby på sju måneder spiste skalk, f eks.

Vel, DET hadde vært enkelt å gjøre noe med da, ikke gi skalk når dere trillet? Barn trenger ikke spise på noe hele tida...

Anonymous poster hash: dbf3b...580

Skrevet

Vel, DET hadde vært enkelt å gjøre noe med da, ikke gi skalk når dere trillet? Barn trenger ikke spise på noe hele tida...

Anonymous poster hash: dbf3b...580

Å nei, det var dumt av meg. Jeg trodde nemlig det. Nå har jeg nettopp lagt babyen med en gulrotbit i munnen, skulle jammen ønske jeg hadde babycall med video.

Skrevet

Bare lurer.. Min er 1,5, og sitter vendt mot meg.. Er det noe jeg har gått glipp av?

Jeg hadde en vogn til pjokken der man kunne snu setet begge veier og hadde han "selvfølgelig" snudd mot meg. Hadde han sånn fra han begynte å sitte til han var litt over et år. Da begynte han å kave og kjede seg. Så jeg snudde han så han fikk sett mer og da likte han å sitte i vogna igjen. Så derfor hadde jeg ungen forovervendt :)

Anonymous poster hash: 9736b...a73

Skrevet

Hahahahahaha! Unnskyld, dette er nok ikke ment til å være en morsom tråd, men jeg ler faktisk ganske høyt allikevel :D og jeg ler ikke av spørsmålet ditt, HI, så ikke bli fornærmet :)

Anonymous poster hash: 0431e...9b0

Skrevet

Sønnen min har alltid vært veldig nygjerrig på å se alt rundt han når vi går på tur så derfor tives han veldig godt den veien.

Etter han begynte å snakke var der straks mye verre at han satt den veien for veldig vanskelig å høre hva han sier når jeg ikke har øyenkontakt med han,å når bilene bråker sånn fra veien.

Anonymous poster hash: 8f0ed...5eb
Skrevet

Mine har alltid ville se framover. Første hadde vogn som vendte mot meg og han sto alltid på knea i vogna med ryggen mot meg, så valgte trille til ham utfra det.

Skrevet

Jeg kan ha baby begge veier. Ser hun på meg blir hun irritert hvis jeg ikke underholder, ser hun ut er hun glad og fornøyd.

Anonymous poster hash: 456ac...50a

Skrevet

Ok, så det er iallefall ikke sånn at ungen får krystallsyke og psykiske problemer av å sitte bakoverVENDT, at dette er barnemishandling og jeg bør meldes til barnevernet? Kan jo aldri vite.. Barnet mitt er for øvrig over snittet sosial og nysgjerrig, men liker godt å sitte og skravle med meg i vogna. Får jo med seg omgivelsene selv om det er bakvendt.Anonymous poster hash: 55f4b...fd3

Tvert i mot! Det er det beste for barna å sitte slik at de ser den som triller. Dette gir barn med en sterkere og tryggere tilknytning til dine foreldre. De får svar på sine henvendelser-selv et blikk, og får forklart ting de kanskje undrer srg over eller er redde for. Jeg valgte bevisst bort vogner der jeg ikke kunne ha de vendt mot meg!

Anonymous poster hash: c2190...ec4

Skrevet

Vi kan snu sportsdelen men har glemt det så han sitter ennå mot oss, han er 15 mnd. Og han klager ikke.

Anonymous poster hash: beed6...466

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...