Gå til innhold

Hvordan få solgt en bil raskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man gå kraftig ned i pris eller finnes det noen små triks?

Jeg MÅ få solgt den asap. 

Anonymous poster hash: acb32...aea
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det er et alternativ å gå ned i pris, hvorfor ikke gå til en forhandler? Da får du ikke like mye penger, men slipper all jobben.

.... og det går fort.

Endret av Gustav Klitt
Skrevet

Legge den ut på finn litt under markedspris..

Skrevet

Hvis det er et alternativ å gå ned i pris, hvorfor ikke gå til en forhandler? Da får du ikke like mye penger, men slipper all jobben.

.... og det går fort.

Hvor mye tror du jeg får av forhandler? Jeg vil ha 40000,- for den. Tror du de tilbyr 30?

Skrevet

.... og det går fort.

Hvor mye tror du jeg får av forhandler? Jeg vil ha 40000,- for den. Tror du de tilbyr 30?

Aner ikke. Men det er uforpliktende å forhøre seg.

Vi så biler tilsvarende vår til salgs for 70.000 ca. Fikk 40 eller 45.000 (husker ikke) fra forhandler, da med en svær ripe i ene siden og en stor flekk i ene forsetet. Utrolig deilig å ikke trenge å tenke på å fikse sånt før salg. Dette var i innbytte mot en annen bil, men det har vel ikke noe å si, tror jeg.

Skrevet

Det kan være vanskelig å få forhandler til å ta imot bil uten at du skal kjøpe en bil igjen.

Det beste er å skrive i teksten at prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Det hjelper også veldig om den har lenge igjen til eu-kontroll. Er det snart tid for eu-kontroll, kan du nesten skrive hva du vil, de er vanskelig å bli kvitt.

Skrevet

Anbefaler ikke å la en forhandler selge for deg. Godta kun penger upfront eller innbytte, ellers kan det ta lang tid og du risikerer å ende opp med langt mindre enn i dag om du bare senker prisen litt. Klok av skade, never again.

Anonymous poster hash: 13319...09e

Skrevet

Det er gratis å legge ut annonse på Facebook. Kan være lurt!

Bilannonse på finn.no koster endel...

Anonymous poster hash: 4008d...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...