Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #26 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med kobberspiral, hvorfor vurderer du ikke det? Ville satt den inn hos gynekolog som sjekker at den sitter rett med ultralyd. Anonymous poster hash: 8dfd2...0e4
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #27 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med kobberspiral, hvorfor vurderer du ikke det? Ville satt den inn hos gynekolog som sjekker at den sitter rett med ultralyd. Anonymous poster hash: 8dfd2...0e4 Ja kanskje det. Har til tider kraftig menstruasjon, men det blir vel ikke verre av kobberspiral for alle. Anonymous poster hash: 813d8...aed
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #28 Skrevet 4. januar 2015 Er 38 og har p-stav i armen. Anonymous poster hash: 43807...77f
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #29 Skrevet 4. januar 2015 Prevensjon: 40, singel og 100% alene med en 5 åring. Funker som bare rakker'n :-) Fra spøk til alvor. Jeg setter p-sprøyte. Ikke fordi sexlivet tar helt av, men dette hjelper meg mot mye blødninger og veldig store smerter under menstruasjon. Jeg er blir så "syk" at jeg kan bli sengeliggende i 2-3 dager og har et kraftig blodtap. Kuttet p-pillen, da jeg plutselig begynte å legg på meg veldig. Hvordan P-sprøyta er ifht p-piller når det gjelder hormoner vet jeg ikke, men ble anbefalt av legen å prøve p-sprøyte i stedet. Er "avhengig" av å bruke det ene eller det andre pga smerten. Eventuelt så snakket legen om at jeg skal opereres hvis dette blir verre igjen. Med p-sprøyte har jeg ikke blødninger :-) Anonymous poster hash: 3e7b5...180
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #31 Skrevet 4. januar 2015 Mannen har sterilisert seg, noe motvillig. Det er en mye enklere operasjon for ham, så til og med gynekologen sa at han råda mennene som ikke skulle ha flere barn til å sterilisere seg kontra kvinnene siden det var enklere inngrep Anonymous poster hash: ee13d...2ed
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #32 Skrevet 4. januar 2015 Mannen er sterilisert og elskeren hopper av. Ja, I know. Ikke så smart. Anonymous poster hash: 6bee9...d6d Du liker å leve farlig skjønner jeg Mine 2 siste er "hoppe av i svingen" - kan mao fortelle deg at det ikke fungerer Anonymous poster hash: 1335b...f86
Monica Skrevet 5. januar 2015 #33 Skrevet 5. januar 2015 Her har jeg prøvd p-sprøyte, p-piller, p-plaster, p-ring og kobberspiral. Tåler ingen av delene. Er faktisk allergisk mot vanlig kondom og, så må helst bruke latexfrie, men de er noen tykke grusomme saker. Men nå er jeg singel, så veldig enkelt nå. Men gruer meg litt til det styret hvis jeg møter en ny mann.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #34 Skrevet 5. januar 2015 Takk for alle svar😀. Veldig mange som har sterilisert seg skjønner jeg. Visste ikke at det var så vanlig. Det enkleste i lengden. Men jeg har liksom litt vanskelig for det. Vi hopper av i svingen litt til da😉 Anonymous poster hash: 813d8...aed Jeg fikk barn nr 4 på den måten, eller han var faktisk bare inne og hilste på under forspillet og hilste på så han hoppet ikke av i fart. Akkurat den dagen må det ha vært en dyktig svømmer i "smøringen" hans. Ble sterilisering etter det svangerskapet. Anonymous poster hash: 69580...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå