Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #26 Skrevet 5. januar 2015 Uff, hun kan jo ikke gjøre noe riktig i deres øyne. Redigerer hun bilder er hun en falsk løgner Redigerer hun IKKE bilder ser dere noe feil med både ansikt og kropp Legger hun ut et innlegg, er innholdet helteit Legger hun IKKE ut innlegg har dere ikke noe å snakke om... Eller vent- Dere gjør det for det!! She cant win with You... Ever.. Neida. Hun er en falsk løgner fordi hun sa at hun ikke redigerte, og gjorde det likevel. Men du er rett, dama er helteit, og jeg håper hun tryner. Anonymous poster hash: 03740...d92 Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skal debatteres på alt hun gjør.Og å ønske at noen tryner.. Jeg skjønner ikke det heller. Takk Gud for at vi er forskjellige. Hun skal debatteres fordi hun er en offentlig person som sprer et sykt kroppsideal, og som med fullt overlegg har løyet og sagt at hennes kropp er sunn og naturlig. Hun gir åpenbart blanke i hvilke signaler hun sender ut, bare hun fremstår som perfekt og deilig. Ja, jeg håper hun går realt på trynet, for hun er rett og slett en fæl person! Anonymous poster hash: 03740...d92
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #27 Skrevet 5. januar 2015 Uff, hun kan jo ikke gjøre noe riktig i deres øyne. Redigerer hun bilder er hun en falsk løgner Redigerer hun IKKE bilder ser dere noe feil med både ansikt og kropp Legger hun ut et innlegg, er innholdet helteit Legger hun IKKE ut innlegg har dere ikke noe å snakke om... Eller vent- Dere gjør det for det!! She cant win with You... Ever.. Neida. Hun er en falsk løgner fordi hun sa at hun ikke redigerte, og gjorde det likevel.Men du er rett, dama er helteit, og jeg håper hun tryner. Anonymous poster hash: 03740...d92 Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skal debatteres på alt hun gjør.Og å ønske at noen tryner.. Jeg skjønner ikke det heller. Takk Gud for at vi er forskjellige. Hun skal debatteres fordi hun er en offentlig person som sprer et sykt kroppsideal, og som med fullt overlegg har løyet og sagt at hennes kropp er sunn og naturlig. Hun gir åpenbart blanke i hvilke signaler hun sender ut, bare hun fremstår som perfekt og deilig. Ja, jeg håper hun går realt på trynet, for hun er rett og slett en fæl person! Anonymous poster hash: 03740...d92 Så trist det må være å ha så lite i livet sitt at man ønsker en mor og kvinne alt vondt! Du er bare stusselig og trasig. Huff. Anonymous poster hash: 2b9df...8aa
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #28 Skrevet 5. januar 2015 Uff, hun kan jo ikke gjøre noe riktig i deres øyne. Redigerer hun bilder er hun en falsk løgner Redigerer hun IKKE bilder ser dere noe feil med både ansikt og kropp Legger hun ut et innlegg, er innholdet helteit Legger hun IKKE ut innlegg har dere ikke noe å snakke om... Eller vent- Dere gjør det for det!! She cant win with You... Ever.. Neida. Hun er en falsk løgner fordi hun sa at hun ikke redigerte, og gjorde det likevel.Men du er rett, dama er helteit, og jeg håper hun tryner. Anonymous poster hash: 03740...d92 Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun skal debatteres på alt hun gjør.Og å ønske at noen tryner.. Jeg skjønner ikke det heller. Takk Gud for at vi er forskjellige. Hun skal debatteres fordi hun er en offentlig person som sprer et sykt kroppsideal, og som med fullt overlegg har løyet og sagt at hennes kropp er sunn og naturlig. Hun gir åpenbart blanke i hvilke signaler hun sender ut, bare hun fremstår som perfekt og deilig. Ja, jeg håper hun går realt på trynet, for hun er rett og slett en fæl person! Anonymous poster hash: 03740...d92 Så trist det må være å ha så lite i livet sitt at man ønsker en mor og kvinne alt vondt! Du er bare stusselig og trasig. Huff. Anonymous poster hash: 2b9df...8aa Tro hva du vil om meg og mitt liv, det bryr meg null. Jeg ønsker henne ikke alt vondt, men jeg håper hun går skikkelig på trynet med denne idiotbloggen sin og at den rosa bobla sprekker midt i ansiktet hennes. Hva i all verden skulle det gjøre for forskjell at hun er kvinne og mor?? Skal jeg liksom ha en søsterfølelse for henne? Medkvinne og slikt piss? Kjønn er ikke noen klubb, og hun og jeg er definitivt ikke i den samme klubben! Mor kan da enhver idiot bli - hvilket skulle være bevist. Anonymous poster hash: 03740...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå