Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Jeg vurderer å bruke flyttebyrå når vi skal flytte nå, for sist kjørte vi utrolig mange turer frem og tilbake, og det var både slitsomt og tidkrevende. Det blir omtrent 40m3 flyttelass i følge en kalkulator på nettet. Og så er det ca 20mil fra her vi bor nå til dit vi skal flytte. Er det noe som vet ca pris? Anonymous poster hash: a6fde...f93
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #2 Skrevet 4. januar 2015 Du legger inn anbud her http://www.flytteforbund.no/flytteforesporsel/ Får kjapt svar! Flytta ca 30 kubikk, 5 min kjøring, inkludert nedpakking, utvask og forsikring -30 tusen kroner Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Du legger inn anbud her http://www.flytteforbund.no/flytteforesporsel/ Får kjapt svar! Flytta ca 30 kubikk, 5 min kjøring, inkludert nedpakking, utvask og forsikring -30 tusen kroner Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb oh shit.. Har ikke tenkt til å ha hjelp til nedpakking eller utvask, men 30 000?? for 5 min kjøring?? hmmm. Skal sjekke siden du la med, takk for svar! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Du legger inn anbud her http://www.flytteforbund.no/flytteforesporsel/ Får kjapt svar! Flytta ca 30 kubikk, 5 min kjøring, inkludert nedpakking, utvask og forsikring -30 tusen kroner Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb oh shit.. Har ikke tenkt til å ha hjelp til nedpakking eller utvask, men 30 000?? for 5 min kjøring?? hmmm. Skal sjekke siden du la med, takk for svar! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93 Ja! Tror ikke km er det som koster mest, flytta til nabohuset engang også og det var nesten like dyrt Pakking var ca 5000 , vask var 5000, forsikring var 1000 ish, så kanskje det blir rundt 20k for dere da? Et dyrt ja! Men så deilig å slippe .. Hadde aldri betalt det selv, da hadde jeg nok pent vært nødt til å bære! Men min arbeidsgiver betaler ! Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Du legger inn anbud her http://www.flytteforbund.no/flytteforesporsel/ Får kjapt svar! Flytta ca 30 kubikk, 5 min kjøring, inkludert nedpakking, utvask og forsikring -30 tusen kroner Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb oh shit.. Har ikke tenkt til å ha hjelp til nedpakking eller utvask, men 30 000?? for 5 min kjøring?? hmmm. Skal sjekke siden du la med, takk for svar! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93 Ja! Tror ikke km er det som koster mest, flytta til nabohuset engang også og det var nesten like dyrt Pakking var ca 5000 , vask var 5000, forsikring var 1000 ish, så kanskje det blir rundt 20k for dere da? Et dyrt ja! Men så deilig å slippe .. Hadde aldri betalt det selv, da hadde jeg nok pent vært nødt til å bære! Men min arbeidsgiver betaler ! Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb :s hmm. da blir det vel billigere å leie en stor bil og henger, og kjøre frem og tilbake slik som sist. Anonymous poster hash: a6fde...f93
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Skader ikke å sjekke anbudene-så kan du vurdere der etter! Min arbeidsgiver som betaler er kjent for å bli litt "utnytta" da de er avhengig av å bruke flyttebyrå mulig du som privatperson plutselig får et mye bedre tilbud Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Betalte 15600,- for flytting av 20 kubikk. 22 mil, bæring ut og inn. Anonymous poster hash: ac32d...c78
piranha Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Vi brukte mittanbud.no når vi flyttet for 1,5 år siden, og fikk mange tilbud Vi flyttet frø Østlandet til Vestlandet, så det var noen mil. Vi betalte 20.000,- og da bar de selvsagt alt inn i bilen og ut da de kom frem Vi hadde en bil på 60 kubikk.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Sjekket pris på leiebil, hvis jeg leier bil og henger, blir det rundt 3500kr, mer bæring på oss, men mye billigere. har ikke råd til å betale mer.... takk for alle svar! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Sjekket pris på leiebil, hvis jeg leier bil og henger, blir det rundt 3500kr, mer bæring på oss, men mye billigere. har ikke råd til å betale mer.... takk for alle svar! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93 Helt privat hadde jeg nok gjort som deg! Har bedre ting å bruke titusener på finn noen venner som kan bidra med å pakke og bære UT iallfall? Inviter dem på gratis middag og øl når dere har kommet inn i nytt hus! Er litt som en dugnad Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Sjekket pris på leiebil, hvis jeg leier bil og henger, blir det rundt 3500kr, mer bæring på oss, men mye billigere. har ikke råd til å betale mer.... takk for alle svar! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93 Helt privat hadde jeg nok gjort som deg! Har bedre ting å bruke titusener på finn noen venner som kan bidra med å pakke og bære UT iallfall? Inviter dem på gratis middag og øl når dere har kommet inn i nytt hus! Er litt som en dugnad Anonymous poster hash: 7ba1e...7bb Genialt! Hi Anonymous poster hash: a6fde...f93
Annexe Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 scanway.no veldig fornøyd med jobben de gjorde Anbefales videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå