Gå til innhold

Slutter å snuse i dag!! Gi meg deres beste slutte tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg veldig, samtidig som jeg gleder meg veldig til den økonomiske gevinsten! Har fra før av kjøpt inn tygges, for vil virkelig ikke legge på meg fordi jeg begynner å spise istedenfor å snuse.

Pleier å snuse 1 boks i døgnet, men har i romjula kutta kraftig ned til ca 5 snus hver dag.

Hva gjorde du når du slutta å røyke/snuse??

Anonymous poster hash: 90240...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært snusfri ett år nå.

Du må bare holde ut de første fire/fem dagene så letter det litt.

Jeg fikk en ny tøff periode etter ca 14 dager men så lettet det.

Strategien min var når jeg var på nippet til å gå på butikken for å kjøpe snus så måtte jeg vente en time. Da hadde jeg som regel kommet til fornuft.

Jeg syntes det var verst å være uten på jobb. Jeg brukte onico i 14 dager på jobb.

Nå ett år etter har jeg fortsatt lyst på en snus. Det er lett å la vær å ta men lysta er der.

Anonymous poster hash: aa7bf...91c

Gjest thricane
Skrevet

Mannen gjør det samme nå. han fikk tips om å kjøpe nikotinfri snus som han tar frem den første tiden når suget melder seg.

Og så er det en app som viser hva du har spart for hver dag.

Lykke til 👍

Skrevet

Jeg slutter veldig enkelt ! Kan gå i flere måneder uten ! Er såklart vanskelig de første dagene .. Problemet er å IKKE begynne igjen..

Slutta på dagen da jeg ble gravid, 9 mnd uten. Men det gikk ikke en eneste dag jeg ikke hadde lyst på! Snusa onico men det er iallfall bortkasta penger ;)

Siden jeg slutta på grunn av en "annen" så var jo ikke motivasjonen min riktig. . Starta igjen noen mnd etter fødsel ! Etter ca 6mnd så slutta jeg pga økonomien og fordi jeg ikke GADD mer , da var det enklere ! Holdt meg igjen i 6 mnd men slutta med godteri etc nå og da har jeg begynt igjen -for å ha NOE.. Men når jeg har vent meg av godisen igjen så slutter jeg nok for godt :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 958ce...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...