Gå til innhold

Når man tar temperaturen hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å kartlegge syklus/eggløsning, hvor mye er det normalt at temperaturen varierer med? Jeg tar i tillegg eggløsningstester, men selvom testene er negative kan temperaturen variere med 0,4 grader.. Normalt? Hvor mye øker temperaturen generelt sett ved eggløsning?

Anonymous poster hash: 6c92b...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Eg dreiv med det ein gong i tida, og då gjekk temperaturen opp ca 0,3 - 0,4 grader ved eggløysing.  Den heldt seg høg fram til eit fall rett før menstruasjon.  Dei gongene eg vart gravid steig temperaturen ytterlegare 0,4 - 0,5 grader då det nærma seg IKM, så eg visste kva testen ville vise.  Eg målte forresten temperaturen i munnen, og blei ganske driven etter kvart.

Skrevet

Ok, så den kan øke ved eggløsning og holde seg høy frem til menstruasjon altså? Har en basaltemp på 36,22-36,60 hittil. Det er variasjonen, men har kun målt i 4 dager da ;)

Men det som er nytt er at den var 36,60 i morges, etter å ha ligget lavere de forrige dagene. Har ikke eggløsning. Men hadde ubeskyttet sex 1.1, men skulle ikke ha eggløsning da. Men litt artig at man kan finne ut om man er gravid eller ikke med temp :) skal ha mens 15-16.1, så da får vi se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...