Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #1 Skrevet 4. januar 2015 Dette skulle jeg prøve. Skulle ta noen bilder når vi badet i basseng. Telefonen tålte det fint, men touch virket ikke, så da ble det ingen undervannsbilder.😕 Har jeg gått glipp av noe? Er det en annen knapp som kan brukes for å ta bilder? Anonymous poster hash: a0df3...ed2
Mamma_til_2 Skrevet 4. januar 2015 #3 Skrevet 4. januar 2015 Bare så det er sagt selv om tlf tåler det så er det ikke akkurat anbefalt!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 Jeg prøvde alt av knapper på telefonen, jeg fikk ikke tatt bilder. Det går bra nå, så jeg kan nok ikke ta bilder under vann. Anonymous poster hash: a0df3...ed2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #5 Skrevet 4. januar 2015 Kanskje du må sette det opp i instillingene? Min sony Z3 har egen kamerknapp og så kan en velge om en vil bruke volum knappene til å zoome med. Jeg bruker ofte telefonen i dusjen for å høre på musikk. Før når jeg hadde iphone så hadde jeg ikke mulighet til det. De første ukene angret jeg litt på at jeg ikke kjøpte iphone, men jeg oppdager satadig flere og flere fordeler med sonyen. Mye bedre lyd i høyttalerene er det også + den spiller i stereo. Anonymous poster hash: d0b91...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå