Gå til innhold

Vi har en 4åring som er så følsom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 4,5år og veldig aggressiv når han ikke får det som han vil, eller jeg og mannen min snakker til han. Da er vi duster, og han kan si at det er ingen som liker han og ingen er glad i han.

I går skulle han flytte til Afrika, men først skulle han mose oss. Han går og slår i vegger og bord å lager en fæl grimase.

Det værste er at Bhg synest han er så aktiv og var sikker på at han har adhd, men nei det har han ikke. Det er han utredet for hos BUP. Men nå vil de utrede han for tourettes!!

Tenker at de finner ingen ting, men vi lar de gjøre det.

Bhg har hatt en finger med i spillet siden pedagogen i Bhg har en sønn med torrettes. Hun innrømmet og ha snakket med saksbehandleren våres om dette.

Lille godgutten min 💙

Anonymous poster hash: e5d2a...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest nå det høres ganske normalt ut, ville nå sagt at dette er en del av utviklingen når en 4åring er i en slik fase.

Men ganske frekt av Bhg og ikke samarbeide med dere før de på en måte stiller en diagnose hos saksbehandler. Jeg hadde blitt fly forbanna!!!

Stå på.

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg har et barn med tourettes. En del av ticsene er å banke eller slå i alt mulig, samt diverse grimasering i ansikt...i tillegg har han et fryktelig temperement. Barnet mitt fikk diagnose  i 5-års alder. Det er ikke verdens undergang om ditt barn får en slik diagnose, det kan hjelpe dere med å takle og forstå hvorfor han gjør som han gjør. Han kan også vokse det av seg.

Vil bare ønske dere alt godt og håpe det er bare forbigående dette med deres sønn da ;)

Anonymous poster hash: 5d561...b63
Skrevet

Å si han skal flytte til Afrika og at ingen er glad i han er ikke unormalt, men å bli veldig aggressiv å slå i ting, og i tillegg si han skal mose dere syns jeg ikke høres så normalt ut.

Skrevet

Er han høysensitiv?

Anonymous poster hash: 7a5d9...f6a

Skrevet

Høysensitiv? Vist du mener om han er sensitiv for høye lyder så ja, det er han.

Han er en voldsom bråkete liten gutt💙

Og mannen takler dette dårlig synest jeg. Han bruker seg på dem hele tiden. Dattera våres har en diagnose Lett psykisk utvikling hemmet, og begge to et mye urolige. Både ved middagsbordet og ellers gjennom dagen. Mannen min er mye irritert og strenge på dem og mener de kan oppføre seg.

Og jeg blir sinna på han fordi han kjefter.

Ja håper de finner ut av det😊

Skrevet

Jeg har litt vansker med å forstå hvor du vil. Dere er enige i at han har voldsomme reaksjoner som går utover normalen, men er snurte fordi han skal utredes eller fordi ped.leder har noen tanker om hva som bør undersøkes?

Anonymous poster hash: 2725d...3de
Skrevet

Høysensitiv? Vist du mener om han er sensitiv for høye lyder så ja, det er han.

Han er en voldsom bråkete liten gutt💙

Og mannen takler dette dårlig synest jeg. Han bruker seg på dem hele tiden. Dattera våres har en diagnose Lett psykisk utvikling hemmet, og begge to et mye urolige. Både ved middagsbordet og ellers gjennom dagen. Mannen min er mye irritert og strenge på dem og mener de kan oppføre seg.

Og jeg blir sinna på han fordi han kjefter.

Ja håper de finner ut av det😊

Jeg mener om han er særlig sensitiv. Du kan lese her:

http://www.klikk.no/foreldre/barn/article906302.ece

Anonymous poster hash: 7a5d9...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...