Gå til innhold

Hva syns dere om dette servise?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig sett!

Anonymous poster hash: 17d2d...bd9

Skrevet

Kult, men litt voldsomt. Finest i blått.

Skrevet

Det er for bråkete for min del. Men så har vi Teema/Botna også da, så det er mer min stil.

Anonymous poster hash: 624cd...6a9

Skrevet

Blått

Anonymous poster hash: bdb01...742
Skrevet

Blå

Anonymous poster hash: eb98e...544
Skrevet

De er så stygge! Hvit er finest, om jeg MÅ velge.

Anonymous poster hash: 409c8...c9f

Skrevet

Jeg kunne ikke hatt det og synes det er litt voldsomt.. Men ikke stygt. Litt interessant.

Er man "rett" person, hadde jeg ikke reagert på om det ble dekt på med et slikt service. Dette servicet blir kjøpt av personer med en helt egen stil og som er veldig bevisst sin egen smak..Kanskje en merkelig ting å si, men slik tenker jeg 😜

Skrevet

Jeg synes det var kult. Ville valgt hvitt, med blå på andreplass. Synes ikke det var så pent i rødt.

Skrevet

Å fytti så grusomt. Selges dette virkelig?

Anonymous poster hash: 3f696...f3b

Skrevet

Jeg syns det er superfint! Det er dette jeg ønsker meg, og designet er fantastisk spennende og gir meg godt humør.

Anonymous poster hash: 1fd92...f4e

Gjest flykræsj
Skrevet

Jeg synes det var kult! Likte det blå best. Jeg hadde nok ikke gått for et så "bråkete" mønster selv, men ser for meg at det kan se stilig ut med riktig oppsetning. Kjør på 😀

Skrevet

Jeg likte muggen og skålen, tror jaggu det jeg skal kjøpe muggen til å ha på hytta ( i blå), det blir gøy med den reven,eller hva det er, på saftmuggen :)

Uansett, jeg ville nok i kjøpt et helt service i denne stilen, i så falsk hadde jeg kjøpte i hvitt.

Anonymous poster hash: 4baa2...d9e

Skrevet

Det er faktisk så stygt at det er litt kult.

Ville gått for blått.

Skrevet

Jeg synes det er altfor bråkete og rotete, ser jo ikke maten pga alt mønsteret på tallerkenen.

Fikk flere krus i denne serien til jul, byttet de i noe annet

Anonymous poster hash: 4079e...966

Skrevet

Blått

Skrevet

FYSJ! Grelt

Anonymous poster hash: ac811...55e

Skrevet

Jeg har noen krus i blått i denne serien, og synes i grunnen at det er nok. Et helt servise hadde blitt voldsomt.

Anonymous poster hash: 82113...4b1
Skrevet

Krusene alene er kjempe fine, men hele serien samlet blir for mye.

Synes også de er finest i hvit. Blå ble for mørk.

Skrevet

Jeg synes det er nydelig. I blått. Men for meg ville problemet vært at maten blir anonym på det, det er så mye mønster at den visuelle opplevelsen av maten forsvinner.

Skrevet

Elskar det i alle fargar, valgte eit kvitt servise i staden for å vere friare ift øvrig dekorasjon. Blått er hakket finare enn dei andre, det svart/kvite er også stilig.

Skrevet

Mannen fikk et sånn stort krus i rødt i gave i forfjor. Kjempegod å drikke av! Og kult design.

Vet ikke om jeg hadde giddet å kjøpe et helt servise da, men så liker jeg bedre å ha 'en fant fra hver by', da!

Anonymous poster hash: b240b...d84

Skrevet

Likar det blå best.  Synes det er stilig, og har sett litt på det, men det vert litt voldsomt slik at maten kjem vekk på talerkenen.  Kunne hatt det som frukostservise. 

Skrevet

Grusomt uansett farge. Ser ikke hvordan man skal kunne legge opp mat på dette slik at det ser delikat ut. Blir jo bare masse rot med alt mønsteret.

Anonymous poster hash: 8e010...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...