Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Fødte for 6 mnd siden, og fikk første menstruasjon 23 november!! Kom plutselig på her jeg satt at jeg ikke har fått mensen igjen etter den gangen.. Er det vanlig at den kan være uregelmessig de første gangene? 😁 Har vanligvis 28 dagers syklus. Ble plutselig litt svett mtp en ny graviditet.. Anonymous poster hash: 06409...f43
Sørlandskjerringa Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Vet ikke, men jeg ville testet meg. Fikk selv første mens etter fødsel nå i desember, så er også spent på om den kommer nå eller om den ble trigget av minipillene... Min mens kom etter 7 uker bare
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ble riktignok gravid etter første menstruasjon etter fødsel, men både graviditetstester og ultralyder har bekreftet at det må ha gått fire uker fra mensen til eggløsning. Så om jeg ikke hadde blitt gravid, ville jeg vel fått mensen etter seks uker. Har alltid vært regelmessig 28 dager tidligere, så fullt mulig med litt kluss men skader jo ikke å ta en test om du har en liggende.. Anonymous poster hash: aed7c...e6a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Har ikke noe test liggende.. Dette var ihvertfall ikke planlagt, om det var tilfelle... Hjelp! Får håpe det bare er litt kluss i systemet i startfasen av syklusen etter fødsel.. 😁 Anonymous poster hash: 06409...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå