Gå til innhold

Hvordan vet du at mannen din elsker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan du være sikker på det? Hender det at du tviler?

Anonymous poster hash: d6ef8...007
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Han sier det i rene ord

Han er kjærlig og gir mye fysisk kontakt, vil kysse hver dag

Han duller med meg og skjemmer meg bort (gir meg kaffe på senga, fyller varmeflaska før jeg legger meg osv)

Han er henvendt og oppmerksom når vi snakker sammen eller gjør noe sammen

Tviler du på din mann, HI?

Skrevet

Han tar og kysser på meg hver dag.

Han er enda forelsket.

Han lengter når han er på jobb.

Han gjør alt for meg, selv etter 22 år.

Jeg er heldig :)

Anonymous poster hash: 2d32f...71c

Skrevet

Han har holdt ut med meg i 17 år, kan ikke være annet enn kjærlighet ;)

Anonymous poster hash: 63c5b...62b

Skrevet

-Han gir meg kyss flere ganger om dagen

-Legger merke til ting jeg gjør, og er flink til å gi komplimentet

-Sier at han elsker meg

-Gjør små ting for meg, uten at jeg trenger og spørre (om magen romler kan han smøre meg mat, fyller opp vannflaska om den er tom osv).

-kan gi meg massasje eller puske på meg, uten at jeg trenger å si noe

-også er han flink til å overaske meg. Kan komme hjem med blomster, gavekort på shopping, ta meg med ut å spise en gang i ny og ne

Vi har vært sammen i snart 10 år og har 3 barn. Setter stor pris på alt han gjør, skal ikke skryte av at jeg er like flink selv :P

Skrevet

Legger ned toalettsetet og pusser tenna jevnlig

Anonymous poster hash: 6a9f8...e00

Skrevet

Han sier det i rene ord

Han er kjærlig og gir mye fysisk kontakt, vil kysse hver dag

Han duller med meg og skjemmer meg bort (gir meg kaffe på senga, fyller varmeflaska før jeg legger meg osv)

Han er henvendt og oppmerksom når vi snakker sammen eller gjør noe sammen

Tviler du på din mann, HI?

Jaa, jeg gjør det innimellom. Mulig det er selvtilitten min det skorter på som lar tvilen komme, men jeg synes ikke han er så flink til å vise det.. Har lenge følt meg som en person som han finner det praktisk å ha. Når jeg tenker på den tiden vi ble sammen så virket det allerede da som å være et slagt prosjekt noe ala finne seg en dame fort som fy for å ikke være singel og bitter på ex`en lengre.. Hans ex hadde nettopp giftet seg så det var iallfall ingen sjanse der lengre iallfall. Jeg var den første han møtte på en sjekkeside, vi møttes og vips var vi sammen. Sa han elsket meg etter 3 uker, men aldri sagt det siden.

Jeg har grublet så masse på dette at jeg til og med har tenkt tanken at kanskje det er jeg som ikke elsker han nok, om jeg hele tiden går å tviler på hans hensikter.

HI

Anonymous poster hash: d6ef8...007

Skrevet

Han sier det selvfølgelig og viser det med små tegn, som at han stryker meg på ryggen før vi sovner og alltid kysser meg god morgen/adjø/god natt. 

Ellers så snakker han aldri stygt om meg. Han respekterer meg, og f.eks ringer han aldri til foreldrene sinde og klager på den udugelige kjerringa etter vi har kranglet (vet mange gjør sånt).  Han setter meg (og barna) i første rekke - alltid. 

Det som gjør meg mest sikker er at han er opptatt av at jeg skal ha det bra og at jeg skal være lykkelig. F.eks i julegave fikk jeg noe jeg aldri hadde drømt om, han hadde kjøpt masse småting som jeg gjennom året har sagt at jeg ønsker meg som en klokke, en parfyme, bøker jeg ønsket meg, en veske og et smykke. Klokka hadde han plukket ut til meg og den var perfekt! Slikt forteller meg at han virkelig kjenner meg, lytter til meg og vil vise meg at han bryr seg om meg. 

Ja, og så har han holdt ut med vanskelige meg i mange år, det skal han ha kred for!

Anonymous poster hash: bf257...f98
Skrevet

Han forteller det ofte.

Han viser meg det hver dag.

Jeg føler det.

Og jeg stoler på at han mener det han gjør og sier.

Skrevet

Dere over er veldig heldige ☺

Her er det et par kyss om dagen og en kjærlighetserklæring en gang i måneden.

Trives sammen, felles interesser og barn men han er ikke spesielt oppmerksom på mine behov. Mer sånn vanlig... kan ta med en kopp te eller sier alltid ja når jeg spør om ting. Snill men uoppmerksom kan man vel si. ☺

Ønsker å bli sett mer i hverdagen men har ingen store ting å klage over. 10 år sammen.

Anonymous poster hash: de2ff...1d9

Skrevet

Han sier at han elsker meg hver dag.

Han kysser og klemmer på meg hver dag.

Han tar ofte ungene om natten - selv om han skal på jobb dagen etter og jeg er i permisjon.

Han kjøper blomster til meg uten at det er en spesiell anledning.

Han overrasker meg innimellom med små og større gaver.

Han lar meg holde på med en svindyr hobby (ca 4500,- i mnd) selv om det betyr at han må betale mer av fellesutgiftene.

Han starter bilen og skraper av rutene for meg hvis han vet at jeg skal noe.

Han bytter alltid dekk på bilen min, uoppfordret.

Han lar meg innrede huset akkurat slik jeg vil.

Han gir meg alltid et kyss før vi skilles for dagen.

Vi krangler aldri, og han har aldri kalt meg noe stygt.

Han respekterer meg og mine meninger.

Han engasjerer seg i mine interesser og det som er viktig for meg.

Han har valgt å få barn med meg.

Han gjør alt han kan for at jeg skal ha det bra.

Kunne fortsatt denne listen i evigheter, men jeg er uansett aldri i tvil om at denne mannen virkelig elsker meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...