Gå til innhold

Bare jeg som ikke har det travelt? Høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste rundt meg har det rimelig travelt med å få ut ungen omtrent fra uke 35-36. Jeg er nå 38 uker på vei å stresser ikke for at ungen skal komme. Jeg tenker at han kommer når han skal. Har plager som ryggsmerter og bekkenløsning samt omgangssyken i skrivende stund. Håper i det minste jeg blir kvitt det siste før fødsel men prøver å slappe av som best jeg kan.

Flere som ikke stresser med at ungen må komme uker før termin?

Anonymous poster hash: b7572...91d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig ungen holder seg der inne til termin!! Jeg har tusen ting å gjøre når jeg går ut i termin neste uke 😂

Anonymous poster hash: 03e87...a1b

Skrevet

Tror forresten det er litt annerledes for de som har gått sykemeldte. Jeg jobber til siste slutt og da trenger jeg litt tid å slappe av på samt å ordne litt til baby kommer. For det har jeg ikke hatt overskudd til etter jobb !

Anonymous poster hash: 03e87...a1b

Skrevet

Min baby kom i uke 39. Og det kom virkelig overraskende på meg. Jeg var fullstendig overbevist om at hun skulle komme en drøy uke over termin slik broren gjorde. Så i mitt hodet kom jenta 18 dager for tidlig, ja nesten prematurt 😉. Og få ting var klart. For jeg hadde jo nesten tre uker igjen. :-)

Anonymous poster hash: 7b5da...02a

Skrevet

For min del håper jeg bare babyen holder seg inne til jeg nærmer meg fullgått. Den har allerede vist tegn på utålmodighet på den fronten. 34 uker nå, og krysser fingrene for minst tre-fire uker til. 

Omgangssyken kan ikke være moro nå, føler meg deg og håper du blir fort frisk! 

Skrevet

Jeg vil helst gå noen dager over termin, som sist. Trenger å hente meg inn etter hektiske jobbmåneder før permisjon.

Anonymous poster hash: 47975...185

Skrevet

For min del håper jeg bare babyen holder seg inne til jeg nærmer meg fullgått. Den har allerede vist tegn på utålmodighet på den fronten. 34 uker nå, og krysser fingrene for minst tre-fire uker til.

Omgangssyken kan ikke være moro nå, føler meg deg og håper du blir fort frisk!

Satser på at din holder seg inne noen uker til også.

Hehe sjal love deg at jeg har trodd jeg skulle dø mer enn en gang i går. Det å sitte på do i flere timer med vond rygg er lite kult. Samtidig gjorde det at jeg har enda mindre lyst til å føde nå 😜. Det er bedre i dag så satser på at det er over om noen dager 😉. Så pass dere, mye slikt ute å går nå😊.

Hi

Anonymous poster hash: b7572...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...