Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Type sexy henslengt på sofaen med to-tre menn rundt seg, eller to flasker vin i hendene, tydelig beruset. Alltid med lårkorte skjørt og sexlook i ansiktet. Når hun er edru legger hun også ut sånne bilder, i bikini, med trutmunn, korte skjørt og veldig utfordrende. Jeg kjenner henne så vidt og hun er hyggelig, virker nesten litt beskjeden og sjenert, men det kan være språkproblemer. Har mann som er hjemme med barna når hun fester, og barna har det bra så vidt jeg kan se. Men fy søren så kjipt det må være etterhvert når de forstår hva mamma legger ut på nettet? Ser hun legger ut bilder av datteren også. på 8 år med sminke og korte skjørt. Helt sikkert noe med kulturen, men jeg synes ikke det er riktig. Huff, var jeg gæmmæl og snerpete nå? Anonymous poster hash: 53e58...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Nei hadde du bare holdt det for deg selv. Ser ikke helt poenget å diskutere henne her. Hva vil du oppnå med det egentlig? Anonymous poster hash: 7afeb...d9a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Nei hadde du bare holdt det for deg selv. Ser ikke helt poenget å diskutere henne her. Hva vil du oppnå med det egentlig? Anonymous poster hash: 7afeb...d9a Diskutere det selvfølgelig. Med folk jeg ikke kjenner, og som ikke kjenner henne. Hva tror du egentlig? Om jeg skulle diskutert det med noen jeg kjenner og som hun kjenner ville jeg jo ikke vært særlig snill, men her inne hvor ingen vet hverken hvem jeg er eller hun er...ser ikke helt problemet jeg. Anonymous poster hash: 53e58...c7f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Fra Russland? Da tror jeg vi har felles venner Anonymous poster hash: 2480b...b65
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Nei hadde du bare holdt det for deg selv. Ser ikke helt poenget å diskutere henne her. Hva vil du oppnå med det egentlig? Anonymous poster hash: 7afeb...d9a Diskutere det selvfølgelig. Med folk jeg ikke kjenner, og som ikke kjenner henne. Hva tror du egentlig? Om jeg skulle diskutert det med noen jeg kjenner og som hun kjenner ville jeg jo ikke vært særlig snill, men her inne hvor ingen vet hverken hvem jeg er eller hun er...ser ikke helt problemet jeg. Anonymous poster hash: 53e58...c7f Ok Lykke til med diskusjonen ☺☺ Anonymous poster hash: 7afeb...d9a
Villbringebringebær Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Høres ut som Lene Hansen hun fitness dama med 3 barn som legger ut string bilder av seg selv hele tiden
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 og du har noe med det fordi? Anonymous poster hash: 8ffb9...99e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 og du har noe med det fordi? Anonymous poster hash: 8ffb9...99e Det ikke er så bra for barna, kanskje? Anonymous poster hash: 85c64...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå