Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Har vært singel i 3 år nå, og drittlei det.. Har truffet et par menn, men det blir ikke noe av noe, for å si det slik. Jeg er visst for kresen og de jeg faktisk kan falle for viser seg å være tullinger. Har prøvd meg på nettdating, men det funker også dårlig. Jeg finner "feil" på alle. De ser for guttete ut, de har for lang hals, de har for lite/mye hår, de bor på feil plass osv.. Men nå er jeg lei Andre som har vært singel lenge? Anonymous poster hash: df38a...8e0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Jaaa! Alt for lenge, nesten fire år og har ikke vært på en date engang! Men først nå jeg savner noen og begynner å bli lei av singellivet :-/ Anonymous poster hash: d9ae8...932
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Vært singel i tre år:/ holdt på med en nesten et halvt år før jeg fant ut han hadde samboer . Etter den blemma har det vært stille. Vurdert å begynne med nettdating igjen, men det er jo så mye rart der ute Anonymous poster hash: 708e5...f75
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Singel i 5 år og ikke vært på en eneste date heller. Føles greit. Belager meg på å være singel resten av livet så jeg bruker tiden på andre ting isteden. Anonymous poster hash: 47789...155
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Var alene i 4 år før jeg igrunn tenkte at drømmemannen aaaaldri ville dukke opp... Enten var de jeg traff redd for å binde seg (særlig til en tobarnsmor), generelt umodne eller bare generelt håpløse... Datet flere i løpet av de årene, noen lenger enn andre, men det var alltid noe som manglet. Så da gav jeg mer eller mindre opp... Og da dukket han opp!! Vi har nå vært sammen i snart 4 år, har en liten sønn sammen, og har det veldig bra. Han er super pappa og samboer, og han har et veldig godt forhold til mine to andre barn. Av en eller annen grunn dukker "den rette" opp når man ikke leter eller minst venter det... Klisje ja, men sånn var det for meg. Anonymous poster hash: 9be0d...228
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Singel i 5 år.. Alenemor og i full jobb så har uansett ikke tid/overskudd til å finne noen.. Men håper det ordner seg en dag.. Anonymous poster hash: d4a83...d14
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Ja har vært singel i ca 2 år nå,å lei av å være singel. Har datet flere menn som jeg har likt veldig godt helt til de viser/snakker om barneoppdragelse. Han ene hadde en sønn selv å forteller at han har sagt til barnehagen at de må ta sønnen så hardt de har lov til,hvis han gjør noe galt i barnehagen. Fikk frysninger av den kommentaren.. Han sa også at hvis sønnen hans på 4 år gjorde noe galt så må han flere ganger sitte HELE DAGEN på rommet sitt! :S Ikke en person som jeg vil ha til stefar til min sønn. Jeg kan også tenke meg ett barn til,men vil ikke ha en sånn far til barnet mitt! Anonymous poster hash: 8b60a...13e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Singel i 6 år, har datet, men gitt opp. Anonymous poster hash: b048c...966
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Singel i 3 år, har datet flere, men enten så viser de seg og være tullinger, eller de flotte mennene jeg vil ha, de vil ikke ha meg. Men jeg fortsetter, og håper snart jeg møter noen. Men jeg har senket kravene mine til utseende mye, men samtidig kanskje fått litt høyere krav til personlighet. Anonymous poster hash: f78c0...5e5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Singel i 6 år nå. Med 100% omsorg for sønnen min og 100% jobb så blir det ikke mye tid til dating. Nettdating har jeg prøvd tidligere og var ikke noe for meg. Her jeg bor kan jeg ikke akkurat si det er noen potensielle kjæresteemner. Så da får jeg være singel da :-P Anonymous poster hash: e4ee9...355
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #11 Skrevet 4. januar 2015 Har vært singel i 4 år, var på en date for 3 år siden. Jeg er 100% alene med 1 barn, og har vel egentlig gitt opp å finne noen. Men ønsket om et barn til er sterkt, så enten må jeg ut å finne en ny mann, selv om jeg egentlig trives som enslig, eller så må jeg spare for å ta en tur til danmark Anonymous poster hash: 98fca...fb8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #12 Skrevet 4. januar 2015 Har deita mange men ingen seriøse forhold eller samboere på 4,5 år!!! Vil så gjerne slå meg til ro... Alene med 2 små, to fedre så har jo litt bagasje... Anonymous poster hash: afee4...4e9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #13 Skrevet 4. januar 2015 Vært singel i 10,5 år. Har truffet noen men de har ikke vært noe for meg. Det er tider jeg savner og ha en kjæreste men tror det blir for vanskelig. Anonymous poster hash: b24e1...974
cdc87 Skrevet 4. januar 2015 #14 Skrevet 4. januar 2015 Hva er det som gjør det "for vanskelig" for dere da? hører jo at ting skal jo være dobbelt så enkelt om man er 2;)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #15 Skrevet 4. januar 2015 Har vært singel i 5 år. Har vært mitt valg. Har vært i ett dårlig forhold med vold og psykisk nedbrytning så har trengt å være alene. Jeg stoler ikke på noen heller. Også har jeg en datter så er ikke bare til å hoppe i ett nytt forhold heller Anonymous poster hash: 04a5b...12d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #16 Skrevet 4. januar 2015 Siste forholdet var psykisk mishandling hele veien. Jeg tør ikke være helt åpen tilfelle han reagerer. Tror ikke jeg har kommet over det siste forholdet enda. En av de jeg møtte engang endte opp med å banke meg og han hadde jeg kjent fra jeg gikk på ungdomsskolen. Meg som har vært singel i 10.5 år Anonymous poster hash: b24e1...974
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #17 Skrevet 4. januar 2015 Siste forholdet var psykisk mishandling hele veien. Jeg tør ikke være helt åpen tilfelle han reagerer. Tror ikke jeg har kommet over det siste forholdet enda. En av de jeg møtte engang endte opp med å banke meg og han hadde jeg kjent fra jeg gikk på ungdomsskolen. Meg som har vært singel i 10.5 år Anonymous poster hash: b24e1...974 Da har du vært ekstremt uheldig. Finnes så mange gode der ute -det vet jeg Anonymous poster hash: afee4...4e9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #18 Skrevet 4. januar 2015 Siste forholdet var psykisk mishandling hele veien. Jeg tør ikke være helt åpen tilfelle han reagerer. Tror ikke jeg har kommet over det siste forholdet enda. En av de jeg møtte engang endte opp med å banke meg og han hadde jeg kjent fra jeg gikk på ungdomsskolen. Meg som har vært singel i 10.5 år Anonymous poster hash: b24e1...974 Da har du vært ekstremt uheldig. Finnes så mange gode der ute -det vet jeg Anonymous poster hash: afee4...4e9 Jeg vil jo tro på at det er en som er ærlig og snill som jeg kommer til å møte men er vanskelig når man aldri har vært sammen med en normal type😊 Anonymous poster hash: b24e1...974
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #19 Skrevet 4. januar 2015 Ja begynner å bli drittlei selv. Vært singel siden jeg uke 14 av graviditeten så nå har jeg vært singel i 4 år. Datet ett par stykker men alt handler om sex alltid. Funnet ut at gutter kun vil ja seg med meg og thats it. Så nå stoler jeg ikke på en eneste gutt. Har følt meg så brukt i de forholdene jeg har vært i og er lei av å være singel og lei av gutter så ser for meg ett liv i ensomhet. Utrolig frustrerende å se alle rundt meg er så happy hele tiden så har isolert meg fra alle omtrent og. Ikke bare pga de er happy men har venner og som bare bruker når det passer de så har kuttet alt og alle. Nei er lei alt. Folk er så egoistiske. Anonymous poster hash: 84225...4fd
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #20 Skrevet 4. januar 2015 Ja begynner å bli drittlei selv. Vært singel siden jeg uke 14 av graviditeten så nå har jeg vært singel i 4 år. Datet ett par stykker men alt handler om sex alltid. Funnet ut at gutter kun vil ja seg med meg og thats it. Så nå stoler jeg ikke på en eneste gutt. Har følt meg så brukt i de forholdene jeg har vært i og er lei av å være singel og lei av gutter så ser for meg ett liv i ensomhet. Utrolig frustrerende å se alle rundt meg er så happy hele tiden så har isolert meg fra alle omtrent og. Ikke bare pga de er happy men har venner og som bare bruker når det passer de så har kuttet alt og alle. Nei er lei alt. Folk er så egoistiske. Anonymous poster hash: 84225...4fd Enig i mye du skriver .. Bor ikke tilfeldigvis på østlandet ? Anonymous poster hash: afee4...4e9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #21 Skrevet 4. januar 2015 Gikk fra bf for 5,5 år siden, har datet 4 menn siden den gang, det lengste varte vel i 5 mnd før jeg fant ut at dette var en mann jeg ikke kunne ha i livet mitt som kjæreste. (gjerrig som fy når det gjaldt ting til barna sine og andre rundt men økonomiske problemer fordi han brukte langt over evne på leketøy til seg selv.) Jeg er rett og slett utrolig kresen når det gjelder menn nå, og vet hva jeg ikke vil ha, jeg er vant til å være alene og selv om jeg gjerne skulle funnet kjærligheten igjen er jeg ikke villig til å ta hva som helst. Nå har jeg sluttet å lete, dukker det opp noen så kjempeflott hvis ikke får det være. Ihvertfall til barna er store og ute av huset. De kommer først samme hva. Anonymous poster hash: fa889...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå