Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Selv om enkelte ting har blitt veldig populært synes jeg vel ikke det kan kalles harry...svart buet skinnsofa, syrebeiset vitrineskap og verdens største stressless med fotskammel derimot 😂 Anonymous poster hash: 9c696...ac5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Black design Lysfat Digre lysekroner Tusen puter i sofaen Anonymous poster hash: 49229...a1d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Enig 😂😂 Anonymous poster hash: 12e53...86e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 De der vegglysestakene i smijern folk har enda!! Og billige lysekroner i plast og/eller papir 🙈 Anonymous poster hash: 99aac...6d2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Skinnsofa, gjerne i svar. Men det absolutt værste, det er to svarte lenestoler som er koblet sammen. Gjerne med drikkekopp i midten. *grøss* Anonymous poster hash: f7620...70b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Svart skulle det stå. Og furu! Alt i furu. Ikke spesielt lekkert. Anonymous poster hash: f7620...70b
ulydia Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 1. Skinnsofa, som regel 2. Stressless, som regel 3. Glass-sofabord og glass-spisebord 4. Veggord 5. Home-love-family-bokstavar til pynt 6. Englevinger og anna dill som pynt på lysfat, på lysestakar ol.l ...er vel det eg kjem på i farten
*Miss Marple* Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 For at et interiør skal kalles harry i mine øyne må det være 'over the top'. F.eks sofa i dyremønster, kun skaper i utskåret tre, 1003 pyntefigurer i samme stil osv. Å kalle litt for vanlige møbler for harry blir feil. Alt som ikke er din smak er ikke harry, altså.
prekæs Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 en slik diger stol med glassholder og barskap, med lomme til fjernkontrollen vil jeg si er harry. Er det valgt bevisst for at den er stygg og harry, er det ikke harry:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vet ikke om det går under harry, men stygt var det i allefall! Min mor har anskaffet seg et lysfat der det er pyntet med noen rosa stearinlys og en hel haug med fuglefjør, helt gyselig, og i tillegg en brannbombe! Det verste var at hun hadde dandert fjørene i et rutemønster, ingen tilfeldighet! Min mor er egentlig veldig flink med interiør så jeg lurer på hva som har inspirert til denne bommerten Anonymous poster hash: 3ebb4...216
Camelot Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Gurimalla, vi har svart skinnsoffa hjemme så da er vi vel harry da! Hadde ikke hatt peiling om jeg ikke leste det her. Forresten var det samboern sin fra tidligere, så da er det vel per deffinisjon han som er harry da, eller?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Noe av det mest harry jeg ser er folk som har bar i kjellerstua, eller lignende. Det er overraskende mange mennesker som har det. Har tittet på hus på finn i snart tre år, fortsatt to år til med titting, så kommer vel over flere... Anonymous poster hash: 8fb62...c53
Elsker livet Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Det er ikke enkeltting som gjør det harry, men sammensetningen. Men jeg kan bare si at jeg ikke liker stilen som mange har med blondegardiner, engler, lysekroner, prismelysestaker og prismelamper, små telysholdere med søte detaljer, plastroser i krystallvaser, store veggklokker i sølv, paljetter, veggord, diamantknotter, diverse prinsessekroner i metall, dyrehoder, dødninghoder, lysholder som henger i vinduet av metall med hullmønster ofte formet som et hjerte, voksduker med snirklete mønster eller blomster, bokstaver i tre eller betong og annet som jeg anser som krimskrams. Jeg liker den enkle forholdsvis maskuline skandinaviske stilen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Blomster og grønne planter i plast, veggord, lerretsbilder på veggen fra Bohus ol., engler (utenom jul), glassvaser m dekorstener og pyntelys (lys som ikke brennes, bare står og samler støv) baderomsmatter, hagenisser, stressless, nye møbler m "slitt" finish Anonymous poster hash: 30727...791
Nyttårs barn Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Det er ikke enkeltting som gjør det harry, men sammensetningen. Men jeg kan bare si at jeg ikke liker stilen som mange har med blondegardiner, engler, lysekroner, prismelysestaker og prismelamper, små telysholdere med søte detaljer, plastroser i krystallvaser, store veggklokker i sølv, paljetter, veggord, diamantknotter, diverse prinsessekroner i metall, dyrehoder, dødninghoder, lysholder som henger i vinduet av metall med hullmønster ofte formet som et hjerte, voksduker med snirklete mønster eller blomster, bokstaver i tre eller betong og annet som jeg anser som krimskrams. Jeg liker den enkle forholdsvis maskuline skandinaviske stilen. Jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå