Gå til innhold

Jeg fant et diamantsmykke i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med øredobber i samme stil, i safen vår. Måtte jo spørre hvem det tilhørte, det så veldig dyrt ut.. Og det er samboerns ex sitt. Som hun hadde fått av han men ikke tatt med seg da hun dro fra han.

Sikkert teit av meg men jeg fikk litt ekkel magefølelse..

Anonymous poster hash: 77889...936
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever det inn til pant eller hva det heter :) legg pengene i safen! Hakke noe der å gjøre det

Anonymous poster hash: 006d5...9ec

Skrevet

Spørr han hvorfor han her de enda? Foreslå å selge de? Evt begynn å bruke de selv :)

Anonymous poster hash: b8180...a85
Skrevet

Spørr han hvorfor han her de enda? Foreslå å selge de? Evt begynn å bruke de selv :)

Anonymous poster hash: b8180...a85

Jeg spurte, han sa det var fordi hun ville visst ikke ha det lengre siden hun la det igjen.

HI

Skrevet

Jeg hadde tatt og brukt det selv :D

Anonymous poster hash: c2c71...a5a

Skrevet

Hadde du ikke foretrukket å få et som var til deg da? Og ikke til exdama..

Skrevet

Vel, vet ikke om jeg har SÅ lyst til å bruke det som hun har fått da.. Dessuten sa han ikke akkurat at jeg kunne ta det. Må ha kostet en formue.

IH

Skrevet

Jeg hadde tatt og brukt det selv :DAnonymous poster hash: c2c71...a5a

Hadde du ikke foretrukket å få et som var til deg da? Og ikke til exdama.. Anonymous poster hash: 77889...936

Klart det, men diamanter er diamanter. Kunne sendt henne et takkekort : D

Skrevet

Jeg har min gamle giftering liggende, samt bilder fra første bryllup. Skulle jeg kastet det? Det er minner knyttet til det.

Skrevet

Jeg har min gamle giftering liggende, samt bilder fra første bryllup. Skulle jeg kastet det? Det er minner knyttet til det.

Har du exmannen din sin giftering også? For det er jo ikke samboerns diamanter.. Mener ikke at han skal hive alt av bilder og "bevis" fra fortiden, det er noe helt annet og ikke noe jeg bryr meg om. Men synes det er litt annerledes med dette. HI

Skrevet

Ingenting rart med det. Han kan jo ikke kaste diamanter. Mannen har sikkert ikke tenkt at han kan selge de.

Anonymous poster hash: af230...eb2

Skrevet

Gir han deg slike dyre ting?

Anonymous poster hash: 39013...919
Skrevet

Jeg ville ( om jeg var den som en gang hadde fått smykkene) blitt veldig glad for om du ville bruke dem. Bare så det er sagt. Been there done that :-)

Skrevet

Hadde jeg vaert exen kan du vedde paa at jeg hadde tatt med dette smykkesettet og heller solgt det. Her er det noe som stinker..

Anonymous poster hash: 3eb01...bc9
Skrevet

Rart at han mener hun la det igjen, hadde jeg vært han ville jeg krevd slikt tilbake og solgt det slik at jeg i det minste fikk pengene igjen, og siden hun så har lagt det igjen til han så handler jo det om at hun selvsagt ikke vil bruke slike ting fra eksen uansett, særlig om hun selv har ny type også, han hadde sikkert syntes det var rart om hun pyntet seg i eksens gamle gaver ....det rare er jo at typen din tar vare på det, som om han venter på at hun vil ha det tilbake. Eller er det fordi han ikke klarer å kvitte seg med det, fordi det er noen følelser igjen ...vil tro de fleste som er ferdige med et gammelt forhold ville solgt slikt og brukt pengene på noe annet de trengte f.eks.

Anonymous poster hash: e4ed1...dc4
Gjest Antarctica
Skrevet

Diamonds are a girls best friend. Si til mannen din at de passet akkurat til deg, og siden han ikke vil selge dem, kan du pynte deg med dem i stedet. Hun damen hadde jo latt dem tilbake fordi forholdet var slutt og hun ikke ønsket å minnes på eksen.

Skrevet

Rart at han mener hun la det igjen, hadde jeg vært han ville jeg krevd slikt tilbake og solgt det slik at jeg i det minste fikk pengene igjen, og siden hun så har lagt det igjen til han så handler jo det om at hun selvsagt ikke vil bruke slike ting fra eksen uansett, særlig om hun selv har ny type også, han hadde sikkert syntes det var rart om hun pyntet seg i eksens gamle gaver ....det rare er jo at typen din tar vare på det, som om han venter på at hun vil ha det tilbake. Eller er det fordi han ikke klarer å kvitte seg med det, fordi det er noen følelser igjen ...vil tro de fleste som er ferdige med et gammelt forhold ville solgt slikt og brukt pengene på noe annet de trengte f.eks.

Anonymous poster hash: e4ed1...dc4

Det er nok derfor jeg fikk litt ekkel magefølelse, han hørtes litt snurt og misfornøyd ut da han sa at ex`en ikke ville ha noe som han gav henne i gave.. Fikk litt på følelsen av at det skuffet han. HI

Skrevet

Nei, han gir nesten aldri noen ting. Jeg har fått blomster noen ganger og sjokolade og krem fra duty free en gang etter en jobbreise. På 4 år. Aldri fått julegave for eksempel, og det har ikke gjort så mye selv om jeg kjøper litt til han. Vi har hus sammen som vi pusser opp så har tenkt han heller vil prioritere pengene der. Så ja,jeg ble nok litt såret da jeg fant ut at ex`en har fått gaver som sikkert koster like mye som bilen min. Jeg vet det er teit men kan ikke noe for det.. Vi har ikke vært sammen like lenge, ikke har vi barn sammen og ikke er vi gift..så kanskje er det derfor. HI

Skrevet

Med øredobber i samme stil, i safen vår. Måtte jo spørre hvem det tilhørte, det så veldig dyrt ut.. Og det er samboerns ex sitt. Som hun hadde fått av han men ikke tatt med seg da hun dro fra han.

Jeg må bare spørre har samboer noen gang gitt deg noe så dyrt evnt diamantsett?

Anonymous poster hash: 844fb...4c1

Skrevet

Jeg må bare spørre har samboer noen gang gitt deg noe så dyrt evnt diamantsett?

Anonymous poster hash: 844fb...4c1

Absolutt ikke, som nevnt over her, det dyreste jeg har fått er en biotherm krem fra duty free. Men så er vi heller ikke gift, har barn sammen, lang historie sammen..utover 4 år;) HI

Skrevet

Mulig jeg er litt blond her, men hvorfor fikk du dårlig magefølelse?

Anonymous poster hash: 26cd0...1b1

Skrevet

Jeg hadde forlovelsesringen fra eksen liggende i en boks i mange år, selv om jeg hverken savnet han eller ønsket han tilbake. Ikke var jeg bitter heller. Jeg tenkte ikke tanken på å selge den og man kaster liksom ikke gull og diamanter.. Så da ble den bare liggende... Og liggende... Og liggende... Og liggende.. Nå tror jeg jeg fremdeles har den liggende.. Men nå i ei eske på boden.. Ingen bakliggende grunn som gir min nye samboer g far ril mine to barn noen grunn til å få dårlig magefølelse..

Hvorfor må det alltid være en grunn??

Noen menn er enkle av natur. Hun tok det ikke med, han hadde brukt penger på det og har tatt vare på det. Punktum... Eller ikke?

Gjest Antarctica
Skrevet

Med øredobber i samme stil, i safen vår. Måtte jo spørre hvem det tilhørte, det så veldig dyrt ut.. Og det er samboerns ex sitt. Som hun hadde fått av han men ikke tatt med seg da hun dro fra han.Sikkert teit av meg men jeg fikk litt ekkel magefølelse..Anonymous poster hash: 77889...936

Jeg må bare spørre har samboer noen gang gitt deg noe så dyrt evnt diamantsett?Anonymous poster hash: 844fb...4c1

Absolutt ikke, som nevnt over her, det dyreste jeg har fått er en biotherm krem fra duty free. Men så er vi heller ikke gift, har barn sammen, lang historie sammen..utover 4 år;) HI Anonymous poster hash: 77889...936

Tror du tillegger disse diamantene større symbolverdi enn de trenger å ha, HI. Don't let it get to you!

Hvis du er i riktig forhold trenger ikke gavene bli dyrere og dyrere, og er du i feil forhold skal det mer enn diamanter til for å holde seg fast der, vil jeg håpe.

Det er jo det du må vurdere - er denne mannen og dette forholdet godt og riktig for MEG? Ikke hva slags gaver han ga andre eller hva det evt sier om forholdet til eksen. Det blir uansett spekulasjoner som ikke bør ha noen innvirkning på det livet dere lever her og nå.

Skrevet

Nei, han gir nesten aldri noen ting. Jeg har fått blomster noen ganger og sjokolade og krem fra duty free en gang etter en jobbreise. På 4 år. Aldri fått julegave for eksempel, og det har ikke gjort så mye selv om jeg kjøper litt til han. Vi har hus sammen som vi pusser opp så har tenkt han heller vil prioritere pengene der. Så ja,jeg ble nok litt såret da jeg fant ut at ex`en har fått gaver som sikkert koster like mye som bilen min. Jeg vet det er teit men kan ikke noe for det.. Vi har ikke vært sammen like lenge, ikke har vi barn sammen og ikke er vi gift..så kanskje er det derfor. HI

Ikke rart du føler det er sårt da. Kanskje du bør snakke med han om det? Ikke at du forventer dyre gaver, men hele greia er jo litt merkelig, uten at jeg tror det betyr noe særlig fra hans side.

Skrevet

Jeg hadde noen raggsokker liggende på hytta etter eksen, jeg syns det var sløsing å hive de så jeg la de like gjerne i mannen sin sokkeskuff. Samme eksen kjøpte forresten en diamant ring til meg etter jeg hadde gått i fra han, jeg ville ikke ha den og jeg antar at han har den ennå (han er ikke typen som leverer inn slike ting) evt. gitt den bort til en annen kvinne :P Uansett, svinet hadde aldri kjøpt ringen hvis ikke jeg hadde forlatt han...

Anonymous poster hash: 9cbc8...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...