Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Vi kjøpte denne katten for 5 år siden, nydelig pusekatt. Men da vi fikk barn har hun fått helt noja og er merkbart mer nervøs og ulykkelig. Huff, hva gjør vi? Er ikke noe glede å ha henne lenger, og ikke minst har hun det ikke bra. Anonymous poster hash: a908b...310
Musemora Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Prøv feliway. Sånn dings med gladhormoner du plugger inn i veggen.
Mumua Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Feromoner ja, det kan funke Brukte det her i noen mnd til mine katter ble vant til at det var barn i hus.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Oj, det har jeg aldri hørt om! Hvor får man tak i det? Anonymous poster hash: a908b...310
Musemora Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Oj, det har jeg aldri hørt om! Hvor får man tak i det? Anonymous poster hash: a908b...310 Dyrebutikken. Eller sikkert på nettet og
Mumua Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Oj, det har jeg aldri hørt om! Hvor får man tak i det? Anonymous poster hash: a908b...310 Hos veterinær iallefall. Får også kjøpt noen plasser på nett. Jeg bruker å kjøpe refills på ebay, det sparer man mye på.
Mumua Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Og kjøper du refills på ebay så betaler du ca halv pris av det du må betale i Norge. Merk deg at det kan ta opp mot 3 uker før du ser noen virkning på pusen, men min erfaring er at det går fortere. Og en slik diffuser dekker ca 70 kvm synes jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Vi har Korat, og opplevde det samme. Først var han deprimert, så forsøkte han å angripe barnet. Alle rundt oss sa at vi måtte omplassere - men vi fikk en katt til. Etter et par tilvenningsdager var problemet løst. Fra den dagen var det de to bestevennene (pusene) og oss andre Nå - 6 år senere har han så smått begynt å legge seg på fanget til jenta. Så det finnes lys i tunnelen Lykke til! Anonymous poster hash: fb3de...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå