Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Men uten type dans/bevegelser til musikk? Jeg eier ikke rytme. Hva liker du? Anonymous poster hash: 76d4f...3ac
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Tabata, TRX, spinning,pilates, Yoga Anonymous poster hash: 3da71...fcf
Musemora Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Rytme er oppskrytt. Bare hopp og sprett så du blir skikkelig svett og sliten. Jeg liker alle kardiosaltimer.
stratosku Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er veldig glad i spinning og Kettlebells. Bodypump er også timer jeg kaster meg på innimellom. Har prøvd meg på step, men det gikk ikke så bra
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Tabata, TRX, spinning,pilates, Yoga Anonymous poster hash: 3da71...fcf Hva er tabta? Anonymous poster hash: 76d4f...3ac
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Tabata, TRX, spinning,pilates, Yoga Anonymous poster hash: 3da71...fcf Hva er tabta? Anonymous poster hash: 76d4f...3ac
huskeraldribrukernavnet Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Tabata, TRX, spinning,pilates, Yoga Anonymous poster hash: 3da71...fcf Hva er tabta? Anonymous poster hash: 76d4f...3ac Tabata er japansk intervalltrening, hvor man gjør en øvelse i åtte intervaller a 20 sekunder med ti sekunder pause mellom hver. Totalt fire minutter på hver øvelse, som kan være alt mulig, men ofte øvelser som knebøy, pushups, burpees og lignende. Noen øvelser er rene styrkeøvelser, men de fleste bedrer både styrke og kondisjon. Det varierer nok litt fra senter til senter hvordan timen er lagt opp, men hos oss er det kort oppvarming (løping stort sett), ni ulike øvelser og deretter en særdeles rask uttøyning.
huskeraldribrukernavnet Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Jeg liker tabata, TRX, crossfit (eller lignende, alt etter hva det heter på det enkelte senter), body pump, spinning, sirkelstyrke og kettlebells.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå