Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Noen her inne som har født på UNN i tromsø og vil dele erfaringer derfra? Har de badekar? Skal egentlig føde der men er veldig usikker. Anonymous poster hash: 58b4f...a99
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Ja, de har badekar. Var der i 2011, helt greit. Fikk være så lenge jeg trengte. Anonymous poster hash: fe7ed...5b0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg gjorde det for 10 mnd siden med nr 3 (de to andre er født på to andre store sykehus i Norge). Kjempegod opplevelse. De hadde badekar, men det måtte være jordmor som kunne ta vannfødsel på vakt. Man måtte si ifra en måned før termin. Jeg fødte nr 2 i vann og ville gjerne denne gangen, men rakk det ikke. Veldig dårlig erfaring med barsel dessverre. Fikk ikke ligge på hotellet pga lav blodprosent, skulle bare ha reist hjem. Mannen fikk ikke sove der og jeg var alene i 2 døgn uansett. Dette rom med 2 andre og så ingen pleiere. Kun to blodprøver som ble tatt før jeg ble sendt hjem. Men jeg kjenner flere som har vært fornøyd med hotellet Anonymous poster hash: 5a424...fd2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 ok, takk. Badekar virker litt spennende og hørt mye positivt om det. Får høre med jordmoren min nå i neste uke. Andre som har erfaringer fra fødsel der? Anonymous poster hash: 58b4f...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå