Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg klarer ikke tenke på annet, og mannen mener vi burde vente. Hvordan kurere babysyken? Venninnen min skal snart ha en liten baby, og jeg er helt grønn av sjalusi på den deilige babymagen. Selv ikke våkenetter ser jeg som noen problem.. Anonymous poster hash: c3743...1e7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Jeg klarer ikke tenke på annet, og mannen mener vi burde vente. Hvordan kurere babysyken? Venninnen min skal snart ha en liten baby, og jeg er helt grønn av sjalusi på den deilige babymagen. Selv ikke våkenetter ser jeg som noen problem.. Anonymous poster hash: c3743...1e7 Ta deg en tur til meg! Etter en dag med firerbanden min så er du kurert Anonymous poster hash: 8dd24...845
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vet ikke om noen kur, hvis det ikke hjelper å tenke på: våkenetter, fødselen, at du binder deg mer, amming/flaskemating, alle bekymringene, hvor utrolig slitsomt det er og at du mister hår Du må vel ta tiden til hjelp bare. Eller forsøke å undertrykke følelsene. Anonymous poster hash: 6111d...174
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Forrige fødsel var vond, men hadde lett gjort det igjen. Savner å amme, det er jo verdens beste ting! Våkenetter, der man sitter oppe, helt alene med babyen er jo bare koselig. Klarer liksom ikke se noe negativt i å få en ny baby.. Og så blir de til personer. Med personligheter. Synes det er så gøy. Føler at jeg er skapt for å være mamma(ikke at jeg er verdens beste mamma, men jeg trives utrolig godt i rollen). Anonymous poster hash: c3743...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå