Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Føler ex har det så mye bedre enn meg. Han har bil. Jeg har ikke råd. Han har ny dame. Jeg har ingen ny. Han jobber bare dag og har fri hver helg. Jeg jobber 2 kvelder og 3 kvelder i uken + 2 hver helg. Blir deppa av dette. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8f82d...ae5
Marriet Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Drit i eksen, realiser deg selv? Nytter ikke å se på hvordan han har det. Du må ordne det sånn at du får det sånn du vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Føler ex har det så mye bedre enn meg. Han har bil. Jeg har ikke råd. Han har ny dame. Jeg har ingen ny. Han jobber bare dag og har fri hver helg. Jeg jobber 2 kvelder og 3 kvelder i uken + 2 hver helg. Blir deppa av dette. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 8f82d...ae5 Slutt å sammenligne deg med eksen din! Du er deg! Hvis du ikke liker livet ditt, så se om det er noe du kan forandre. Det hjelper ingfnting å gråte over at han har det bedre enn deg.. Håper du finner deg selv igjen ! Lykke til Anonymous poster hash: d16d2...51a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 1 - Tenk deg hvor mye penger du sparer på å ikke ha bil.2. Bytt jobb hvis du er lei?3 - Nyt singellivet! Anonymous poster hash: 2da8d...289
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Takk. Dere setter det litt i perspektiv for meg. Jeg må vel prøve å bli fornøyd med livet mitt. Anonymous poster hash: 8f82d...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå