oslofrk Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er nærsynt og har skjeve hornhinner og nå vil jeg operere. Hvis du har operert - hvor gjorde du det? Er du fornøyd og hva kostet herligheten?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Er vel 7 år siden, i Praha via lasikreise.no Tror jeg betalte rundt 20k (halvparten av Norge og dette var inkludert fly, hotell i 3 dager pluss sightseeing og en felles middag pluss medisiner etter operasjon). De hadde en teknologi (skalpellfri) som ikke engang var begynt i Norge ! Veldig rent og pent sted? Profesjonelt og en kort prosess Anonymous poster hash: c9407...0fe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Trondheim øyelegesenter. Det er vel en 6-7 år siden, jeg betalte rundt 27 000kr. Superfornøyd, den beste investeringen jeg har gjort noen gang! Anonymous poster hash: a5308...d5c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 12 år siden jeg opererte, Lasik. Husker ikke hva jeg betalte, men jeg betalte ihvertfall halvparten kontant og resten på rentefri avbetaling. Veldig fornøyd, aldri angret. Bivirkninger fop meg er litt dårligere nattesyn og tørre øyne. Men det er det verdt. Anonymous poster hash: 1e4a9...7ea
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Jeg kunne umiddelbart lese klokka som hang på veggen da operasjonen var ferdig! Var helt i hundre jeg da litt vondt første natta (som å ha fått noe sand i øynene) snørra rant. Men overlevde det:) Anonymous poster hash: c9407...0fe
dolsi Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er superfornøyd!! Fikk det gjort i starten av november hos Memira. 35000 på avbetaling. Angrer på at jeg ikke gjorde det før!
SuperFries Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Gjorde det i Sverige for 7 år siden, kostet 20k. Lasek, ikke Lasik. Mye styr etter operasjonen med smerter og drypping av øyne hvert 15. min, men så absolutt verdt det!
Linkii87 Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Kjenner en som gjorde det og han mistet så og si synet helt. Fikk ihvertfall store komplikasjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå