Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Enkelte kan skrive hva som helst og rett og slett bli mobbet??? Ting andre vil få normale svar på.... Hvorfor?? Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Har du noen konkrete eksempler? Anonymous poster hash: 972b3...af7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Tja.. Mennesker danner seg jo et bilde av de med nick, og noen ganger så blir de enkelte er uenige med i mye til hakkekyllinger. Derfor det er greit med anonymfunksjon hvis man skriver noe "kontroversielt" Anonymous poster hash: 82ecd...628
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Fordi kvinner aldri vokser av seg den bitchete barnehageoppførselen. Kvinner er onde. Anonymous poster hash: bf900...309
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Fordi kvinner aldri vokser av seg den bitchete barnehageoppførselen. Kvinner er onde. Anonymous poster hash: bf900...309 Sant... Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Det er jo klart. Har en person en annen tankegang og stiller spørsmål ved enkelte ting andre lar være å spørre om, så blir de fort utstøtt og mobba. Gjør de ting annerledes og dette kommer ut, ender det fort med grining og mobbe-perene begynner på 1, 2, 3. Tragisk. Anonymous poster hash: 59c4b...306
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0
Gjest Zaria Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Og det var vel et godt eksempel på HI sitt poeng😔
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Og det var vel et godt eksempel på HI sitt poeng😔Jess😊😊 Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Og det var vel et godt eksempel på HI sitt poengJess Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Og da har ADHD-hi fått det akkurat som hun ønsket, i så fall. Anonymous poster hash: f6a47...06f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Og det var vel et godt eksempel på HI sitt poengJess Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Og da har ADHD-hi fått det akkurat som hun ønsket, i så fall. Anonymous poster hash: f6a47...06f Noen ganger lurer jeg på hvordan det hadde vært å være så bent frem dum og ondskapsfull som mennesker som deg? Hva tenker du som gjør det greit å hakke på et annet menneske på denne måten? Og du beviser jo hi's (samme hvem det er) poeng så til de grader. Blir du ikke litt flau over å vise hvor idiotisk du er engang? Anonymous poster hash: e8cbb...4dc
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Og det var vel et godt eksempel på HI sitt poengJessAnonymous poster hash: 95ce8...5c5 Du liker deg nå ADHD mamma? Anonymous poster hash: 193e1...ee0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Ja, hi er nok henne. Den dama ber jo om det, er jo det hun er ute etter. Se bare hvordan hun bruker nicket sitt. Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Og det var vel et godt eksempel på HI sitt poengJessAnonymous poster hash: 95ce8...5c5 Du liker deg nå ADHD mamma? Anonymous poster hash: 193e1...ee0 Noen må lære seg å vokse opp her. Blir flau på noens vegner her. Anonymous poster hash: 59c4b...306
Elza Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne? Anonymous poster hash: f6a47...06f Var ikke adhd-mamma nei. Var jeg som var anonyme der og adhd-mammaen er en jeg har lagt merke til at så fort hun skriver noe er det noen som må være stygge osv. med en gang.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Voksne personer som har behov for å mobbe og trakassere andre har etter min mening en del felles trekk: - liten evne til utvidet tenkning - lite empatiske evner - lite selvtillit siden de føler behov for å ta andre for å føle seg bedre selv (janteloven også) - lite følelsesmessige modne - noen har psykopatiske trekk, andre mer maniske fordi de henger seg opp i bestemte brukere på en unaturlig måte - for å skjule sin manglende selvtillit reagerer de på kritikk med å bli enda styggere mor andre, og er uforstandige nok til å ikke forstå at de dermed bare bekrefter sine egne manglende personlige ferdigheter. - lite evne til å forstå sammenheng mellom tanke, handling og følger - lite evne til å se ting i større perspektiv Jeg lurer egentlig på hvor det sviktet i deres oppvekst og oppdragelse og hvorfor de ikke oppfører seg som ansvarlige og modne mennesker. Anonymous poster hash: a9392...f9d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Voksne personer som har behov for å mobbe og trakassere andre har etter min mening en del felles trekk: - liten evne til utvidet tenkning - lite empatiske evner - lite selvtillit siden de føler behov for å ta andre for å føle seg bedre selv (janteloven også) - lite følelsesmessige modne - noen har psykopatiske trekk, andre mer maniske fordi de henger seg opp i bestemte brukere på en unaturlig måte - for å skjule sin manglende selvtillit reagerer de på kritikk med å bli enda styggere mor andre, og er uforstandige nok til å ikke forstå at de dermed bare bekrefter sine egne manglende personlige ferdigheter. - lite evne til å forstå sammenheng mellom tanke, handling og følger - lite evne til å se ting i større perspektiv Jeg lurer egentlig på hvor det sviktet i deres oppvekst og oppdragelse og hvorfor de ikke oppfører seg som ansvarlige og modne mennesker. Anonymous poster hash: a9392...f9d Enig Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Gjest Kira Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Vær så snill å ikke la denne tråden skli ut i avsporinger og personangrep. Da blir den låst med en gang. Det går fint an å diskutere dette emnet uten å gå inn på enkeltpersoner og gå til angrep på disse. Takk Kira
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Du har for eksempel mamman til adhdh-gutt. Uansett hva hun skriver er det noen som MÅ mobbe eller være stygge mot henne. Dessverre er det slik her som på barneskolen at enkelte blir plukket ut Anonymous poster hash: 20036...433 Nja, det var vel ikke akkurat det beste eksempelet, jeg er rimelig sikker på at hun står for relativt mye av akkurat det selv, for å få oppmerksomheten. Kanskje du er henne?Anonymous poster hash: f6a47...06f Var ikke adhd-mamma nei. Var jeg som var anonyme der og adhd-mammaen er en jeg har lagt merke til at så fort hun skriver noe er det noen som må være stygge osv. med en gang. Jeg er heller ikke ADHD-mammaen, og har lagt merke til akkurat det samme. Som om det tirrer noen at hun i det hele tatt er der. Sykt. Anonymous poster hash: a2fe7...d18
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #21 Skrevet 4. januar 2015 Jeg skjønner det bare ikke , basert på svar her er det nesten slik at man forsvarer oppførsel med " det var hun som begynte" eller " det har hun bare godt av" hvis min datter er slem mot noen og kommer med slike unnskyldninger , får da vitterlig høre at dette ikke er ok!!! Hvor er forskjellen?? Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #22 Skrevet 4. januar 2015 Jeg skjønner det bare ikke , basert på svar her er det nesten slik at man forsvarer oppførsel med " det var hun som begynte" eller " det har hun bare godt av" hvis min datter er slem mot noen og kommer med slike unnskyldninger , får da vitterlig høre at dette ikke er ok!!! Hvor er forskjellen?? Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Ingen? Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #23 Skrevet 4. januar 2015 Jeg skjønner det bare ikke , basert på svar her er det nesten slik at man forsvarer oppførsel med " det var hun som begynte" eller " det har hun bare godt av" hvis min datter er slem mot noen og kommer med slike unnskyldninger , får da vitterlig høre at dette ikke er ok!!! Hvor er forskjellen??Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Ingen?Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Det ble veldig stille fra bermen etter at anonym så treffende beskrev en mobber man får bare håpe at de evner å ta det til seg og se litt på egen oppførsel. Jeg kjenner jeg blir helt flau på noens vegne i denne tråden. Tenk å gjøre seg så små! Anonymous poster hash: e8cbb...4dc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #24 Skrevet 4. januar 2015 Jeg skjønner det bare ikke , basert på svar her er det nesten slik at man forsvarer oppførsel med " det var hun som begynte" eller " det har hun bare godt av" hvis min datter er slem mot noen og kommer med slike unnskyldninger , får da vitterlig høre at dette ikke er ok!!! Hvor er forskjellen??Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Ingen?Anonymous poster hash: 95ce8...5c5 Det ble veldig stille fra bermen etter at anonym så treffende beskrev en mobber man får bare håpe at de evner å ta det til seg og se litt på egen oppførsel. Jeg kjenner jeg blir helt flau på noens vegne i denne tråden. Tenk å gjøre seg så små! Anonymous poster hash: e8cbb...4dc Ikke sant.... Anonymous poster hash: 95ce8...5c5
Kathrine. Skrevet 4. januar 2015 #25 Skrevet 4. januar 2015 Dette lurer eg også på. Har lagt merke til det samme.
Anbefalte innlegg