Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Er gira på å få 3. mann, men venter til en mer gunstig tid.. Likevel på tide med barn på 10 og 4 år... Anonymous poster hash: 4bde4...13a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Prøver på tredjemann jeg også. Har gitt opp å time tidspunkt, da vi nå har prøvd i 1,5 år. Klaffet fort med første og andremann, så mitt råd er å ikke planlegge for mye på når på året en ønsker tredjemann.. En vet aldri... Anonymous poster hash: 0e7f4...143
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Vi prøver på fjerdemann.. Prøvd siden sommeren.. Håper på baby i februar mars 2016. Hadde passet perfekt, men vi får se hva tiden bringer! Anonymous poster hash: 95871...a74
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Prøver på tredjemann jeg også. Har gitt opp å time tidspunkt, da vi nå har prøvd i 1,5 år. Klaffet fort med første og andremann, så mitt råd er å ikke planlegge for mye på når på året en ønsker tredjemann.. En vet aldri... Anonymous poster hash: 0e7f4...143 ÅÅ nei.. Min største frykt er at det ikke skal klaffe på første forsøk denne gangen. Har klaffet på første forsøk med de to andre, men vi drar på årene og blir 29 begge neste år.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Prøver på tredjemann jeg også. Har gitt opp å time tidspunkt, da vi nå har prøvd i 1,5 år. Klaffet fort med første og andremann, så mitt råd er å ikke planlegge for mye på når på året en ønsker tredjemann.. En vet aldri... Anonymous poster hash: 0e7f4...143 ÅÅ nei.. Min største frykt er at det ikke skal klaffe på første forsøk denne gangen. Har klaffet på første forsøk med de to andre, men vi drar på årene og blir 29 begge neste år. Drar på årene? Anonymous poster hash: d8c60...ad2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #6 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er enig med de andre som sier at du aldri kan vite hvor lang tid det tar! Vi prøvde i 3 år før det klaffet med andremann å da er ikke hvilken måned man ønsker å få barnet noe viktig lenger! Da ønsker man seg bare ett frisk barn! Anonymous poster hash: 9a5c6...287
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Takk, trengte virkelig en god latter midt i natta.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 Fascinerende hvordan noen tror at majoriteten av den fruktbare befolkning kan blinke seg ut en bestemt måned å få barn i. En i omgangskretsen var kjempefornøyd med å få termindato i midten av februar. Vel, ungen kom alt for tidlig og er et novemberbarn (klarte seg heldigvis). Ikke alt i livet kan planlegges. Anonymous poster hash: 0b713...be0
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 Fascinerende hvordan noen tror at majoriteten av den fruktbare befolkning kan blinke seg ut en bestemt måned å få barn i. En i omgangskretsen var kjempefornøyd med å få termindato i midten av februar. Vel, ungen kom alt for tidlig og er et novemberbarn (klarte seg heldigvis). Ikke alt i livet kan planlegges. Anonymous poster hash: 0b713...be0 For noen går det faktisk å planlegge det på måned. Det har har i hvertfall passet slik for meg på mine to første. Man vet aldri nei, men jeg har likevel ingen hastverk. Om det ikke skjer så skjer det ikke, og jeg må vente. Av og til passer det å vente, og grunnen til at jeg venter nå er fordi jeg har begynt i ny jobb for 1 år siden. Ønsker å komme inn i jobben, og ikke være den kjipe som går ut i en perm med engang jeg begynte i jobben..... Anonymous poster hash: 4bde4...13a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #10 Skrevet 4. januar 2015 Jeg er fornøyd om jeg blir gravid ila 2015, termindato er meget uvesentlig når man brukte 4 år på å bli gravid med nr 1 for 6 år siden. Er siste år med prøving i år, blir 40 i desember. Anonymous poster hash: 7a213...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå