Gå til innhold

Andre her som planlegger baby i feb/mars 2016?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gira på å få 3. mann, men venter til en mer gunstig tid.. Likevel på tide med barn på 10 og 4 år... :)

Anonymous poster hash: 4bde4...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver på tredjemann jeg også. Har gitt opp å time tidspunkt, da vi nå har prøvd i 1,5 år.

Klaffet fort med første og andremann, så mitt råd er å ikke planlegge for mye på når på året en ønsker tredjemann.. En vet aldri...

Anonymous poster hash: 0e7f4...143
Skrevet

Vi prøver på fjerdemann..

Prøvd siden sommeren.. Håper på baby i februar mars 2016. Hadde passet perfekt, men vi får se hva tiden bringer!

Anonymous poster hash: 95871...a74

Skrevet

Prøver på tredjemann jeg også. Har gitt opp å time tidspunkt, da vi nå har prøvd i 1,5 år.

Klaffet fort med første og andremann, så mitt råd er å ikke planlegge for mye på når på året en ønsker tredjemann.. En vet aldri...

ÅÅ nei.. Min største frykt er at det ikke skal klaffe på første forsøk denne gangen. Har klaffet på første forsøk med de to andre, men vi drar på årene og blir 29 begge neste år.

Skrevet

ÅÅ nei.. Min største frykt er at det ikke skal klaffe på første forsøk denne gangen. Har klaffet på første forsøk med de to andre, men vi drar på årene og blir 29 begge neste år.

Drar på årene?

Anonymous poster hash: d8c60...ad2

Skrevet

Jeg er enig med de andre som sier at du aldri kan vite hvor lang tid det tar! Vi prøvde i 3 år før det klaffet med andremann å da er ikke hvilken måned man ønsker å få barnet noe viktig lenger! Da ønsker man seg bare ett frisk barn!

Anonymous poster hash: 9a5c6...287

Skrevet

Takk, trengte virkelig en god latter midt i natta. 

Skrevet

Fascinerende hvordan noen tror at majoriteten av den fruktbare befolkning kan blinke seg ut en bestemt måned å få barn i. En i omgangskretsen var kjempefornøyd med å få termindato i midten av februar. Vel, ungen kom alt for tidlig og er et novemberbarn (klarte seg heldigvis). Ikke alt i livet kan planlegges.

Anonymous poster hash: 0b713...be0

Skrevet

Fascinerende hvordan noen tror at majoriteten av den fruktbare befolkning kan blinke seg ut en bestemt måned å få barn i. En i omgangskretsen var kjempefornøyd med å få termindato i midten av februar. Vel, ungen kom alt for tidlig og er et novemberbarn (klarte seg heldigvis). Ikke alt i livet kan planlegges.

Anonymous poster hash: 0b713...be0

For noen går det faktisk å planlegge det på måned. Det har har i hvertfall passet slik for meg på mine to første. Man vet aldri nei, men jeg har likevel ingen hastverk. Om det ikke skjer så skjer det ikke, og jeg må vente.

Av og til passer det å vente, og grunnen til at jeg venter nå er fordi jeg har begynt i ny jobb for 1 år siden. Ønsker å komme inn i jobben, og ikke være den kjipe som går ut i en perm med engang jeg begynte i jobben..... 

Anonymous poster hash: 4bde4...13a

Skrevet

Jeg er fornøyd om jeg blir gravid ila 2015, termindato er meget uvesentlig når man brukte 4 år på å bli gravid med nr 1 for 6 år siden.

Er siste år med prøving i år, blir 40 i desember.

Anonymous poster hash: 7a213...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...