Gå til innhold

barneskolebarn som er ute midt på natten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent på facebook.

I går kveld, eller egentlig i natt, la hun ut bilder av to av barna sine,som satt ute og grillet ved et bål.

Hun skriver at de koser seg med nattmat, så det er tatt midt på natten, ca kl 12 på natten.

Vet ikke helt hvor gamle disse barna er, men de går.fortsatt på barneskolen.

Det er jo altfor sent for barn å være våkne. Jeg hadde aldri turt å vist meg ute med barna så sent. Huff....

Anonymous poster hash: 9e72b...ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ferie ! Hurra for å bevege seg utenfor boksen. Barna koser seg sikkert max. 

Skrevet

Det kunne jeg glatt gjort selv! Ikke i ukedagene, men en fredags kveld. Heldige unger, tenker jeg!!

Skrevet

Alt folk gidder bry seg med😱

Her er vi ofte i skogen og bålet sent på kvelden/ tidlig natt. På sommeren når det er lyst her hele natta kan vi være på fisketur til kl.02 på natta.

Anonymous poster hash: ccd3e...751

Skrevet

Her må jeg bare spør: Hva så?

Når jeg leste overskriften din hørtes det jo ut som barneskolebarn som reker ute midt på natten uten voksne. Litt vel dramatisk du?

Tenker de koste seg jeg!

Anonymous poster hash: 8c377...4ca

Skrevet

Vi gikk ut på aketur en sen kveld - var hjemme igjen rundt halv tolv. Og yngstemann er attpåtil barnehagebarn! Giiiid. Ferie er ferie.

Anonymous poster hash: 1fa99...a89

Skrevet

Med nyttårsaften få dager bak oss, kan det jo hende de har fått en litt annen rytme. Ingen fare spør du meg nå i ferien. La de nå få kose seg uten surmagra besserwissere rundt seg. Lev og la leve.

Anonymous poster hash: 3345c...ad7

Skrevet

Syns det høres koselig ut jeg, det er jo ferie. Det er sånt som barna kommer til å huske når de blir voksne.

Anonymous poster hash: 43efc...88b

Skrevet

Det høres helt herlig ut! Når du skriver at du aldri hadde turt å vise deg ute med barna på den tiden, betyr det at du egentlig skulle ønske du kunne, men er redd noen skal slarve om det? I så fall synes jeg du skal blåse i det, og gjøre som du vil. Tenk så herlig for barna! Slike ting skaper minner fra en herlig barndom :)

Anonymous poster hash: 688d0...e78

Skrevet

Du er visst ikke klar over at tidspunktet på facebook bare viser når bildet er lagt ut, ikke når det er tatt... ;). Ellers enig i at det ikke er noen krise om det blir sent dagene etter nyttår.

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi gjorde det samme....barna er 4 og 7 år. 1 åringen var hos mormor. Vi grillet pølser kl 23 tiden 4 juledag på stranden. Var vel hjemme i 1 tiden.

Fantastisk lys og stemning.

Skrevet

Bildet kan jo være tatt når som helst etter kl 16... Tidlig mørkt enda.

Anonymous poster hash: 8e3fa...49b

Skrevet

Herre min hatt, for en plass vi bor på... Tror jeg vet hvem du er HI.

Ikke en gang en magisk kveldstur med glittersnø og stjerner i barnas øyne unngår "bygdedyret" :( 

NB! Du er velkommen til å bli med neste gang :)

Anonymous poster hash: 8da35...6da
Skrevet

TROLLkjerring

Anonymous poster hash: 4b3f8...745

Skrevet

Ikke en gang en magisk kveldstur med glittersnø og stjerner i barnas øyne unngår "bygdedyret" :(

Haha! Er det du som er synderen? Vil bare takke deg for en god idé! Det skal jammen jeg ta med barna mine på også (neste ferie). Elsker slike brudd i hverdagen, og barna blir i ekstase når reglene brytes :)

Skrevet

Haha! Er det du som er synderen? Vil bare takke deg for en god idé! Det skal jammen jeg ta med barna mine på også (neste ferie). Elsker slike brudd i hverdagen, og barna blir i ekstase når reglene brytes :)

Morsomt å finne igjen seg selv her inne ;)

Skrevet

bare hyggelig det da :) de har jo ferie uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...