Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Når søtsuget kommer, hvordan har dere håndtert det? Jeg må ned 7-8 kg, men problemet er at når jeg har vært flink å spise sunt på dagtid så får jeg et enormt godtesug på kvelden Jeg håper noen har noen triks til meg, for nå MÅ jeg bare klare å gjennomføre! Anonymous poster hash: 43c12...37f
Brennheite Badeand Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Boysenbærsyltetøy. En liten teskje er alt som skal til.
Serepta Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Det går over. Selv om du får godtesug, betyr det ikke at du må putte noe i munnen. Stå imot, så blir det bedre etter 4-5 dager.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Puss tennene og bit det i deg! Gå en tur! Anonymous poster hash: a3e46...976
Modesty Blaise. Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Overse det, det går over etter et par uker. Og ikke ha noe som ligner på godt hjemme, må man i butikken for å kjøpe skal det mye mer til for å sprekke
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Overse det, det går over etter et par uker. Og ikke ha noe som ligner på godt hjemme, må man i butikken for å kjøpe skal det mye mer til for å sprekke Enig. Si til deg selv: if I dont buy it, I dont have to try it. Anonymous poster hash: 7bda9...442
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Tusen takk for svarene Ja, jeg er fullt klar over at man bare må la være å spise, og jeg spiser jo ikke heller, men det er så vaaaaanskelig å motstå fristelsen Anonymous poster hash: 43c12...37f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Lett kesam med fun light! Funker som bare rakkern. Anonymous poster hash: b0bc6...3b6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Lett kesam med fun light! Funker som bare rakkern. Anonymous poster hash: b0bc6...3b6 Ahaaaa! Kanskje jeg skulle teste det HI Anonymous poster hash: 43c12...37f
Tessa3 Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Lett kesam med fun light! Funker som bare rakkern. Anonymous poster hash: b0bc6...3b6 Ahaaaa! Kanskje jeg skulle teste det HI Anonymous poster hash: 43c12...37f Gjør det! Jeg smakte det i går, å det var kjempegodt!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Lett kesam med fun light! Funker som bare rakkern. Anonymous poster hash: b0bc6...3b6 Ahaaaa! Kanskje jeg skulle teste det HI Anonymous poster hash: 43c12...37f Gjør det! Jeg smakte det i går, å det var kjempegodt!! Will do! Hvilken smak på safta? Anonymous poster hash: 43c12...37f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Lær deg å leve med suget, det går over. Å finne masse søtningerstatninger blir bare å forverre problemet... Anonymous poster hash: 23977...be0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Lag en smoothie. Har du et glass husholdningssaft uten sukker og masse frosne bær i en blender har du en kjempegod, kalorifattig og sunn smoothie. Anonymous poster hash: 11809...abb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Spiser du nok siden du får sånt søtsug? Hvilken livsstil har du valgt deg ut? Er selv på moderat lavkarbo. Hvis jeg skal ha godteri så må jeg lage det selv. Bruker heller ikke kunstige søtstoffer. For meg så hadde det vært vanskelig å leve etter kalorimetoden. På moderat lavkarboalternativ spiser og koser jeg meg med så mye jeg vil uten å tenke kalorier. Det blir mye grønnsaker og sunne ting da, men om jeg får lyst på noe godt så lager jeg meg det. Gått ned 6 kg på ett år. Kan nevne to ting, men det passer nok ikke hvis du er på lavkalori: jeg pleier å lage en improvisert smuldrepai av kokosmel, mandelmel og smør med blåbær og jordbær, med krem på. Ellers lager jeg konfekt av sjokolade 86% sammen med kokosfett og smeltet så vidt, blandes med hakkete dadler og/eller nøtter. Spres utover en tallerken, stivnes og oppbevares i kjøleskap. Anonymous poster hash: 0fc69...e85
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Lett kesam med fun light! Funker som bare rakkern. Anonymous poster hash: b0bc6...3b6 Ahaaaa! Kanskje jeg skulle teste det HI Anonymous poster hash: 43c12...37f Gjør det!Jeg smakte det i går, å det var kjempegodt!! Will do! Hvilken smak på safta? Anonymous poster hash: 43c12...37f Hvordan lager du det? Blander rett i kesam? Hvilket forhold? Anonymous poster hash: acb57...310
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Litt druer Litt jordbær med mager vaniljekesam Sukkerfri drops Anonymous poster hash: f1403...645
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har også sliti med enormt stort søtsug. Det som hjalp for meg var å holde blodsukkeret stabilt. Spis hver 3-4 time, grove kornprodukter og nøtter etc i steden for vanlig brød/loff/pasta/ris. Eks ta en potet i steden for to til middag og fyll heller på med litt grønnsaker. Å kutte ut sukker var for meg helt "umulig". Men ble mye mye lettere når jeg sørget for å ikke få så lavt blodsuker. En annen ting jeg opplevde da jeg skulle kutte ut brus var at om jeg egentlig ikke klarte å motstå (bare MÅTTE ha), så skulle jeg først spise noe og drikke vann. Om jeg fremdeles fikk lyst på etter dette skulle jeg få lov å ta litt. Eks drikke noen shotteglass med det, da bælmer jeg ikke Ellers lagde jeg smothie av melk, frosne bær, vanilje og lønnesirup. Naturell youghurt med nøtter og honning (pluss evt bær). Det hjalp meg mye å kunne ty til erstatinger som dette når godtesuget kom. Anonymous poster hash: 95e85...114
Mikkemafian Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Te laget på ingefær og sitron eller lime, evt med bittelitt honning oppi ... Det tar søtsuget mitt
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Tusen takk for alle tipsene, setter stor pris på det Hi Anonymous poster hash: 43c12...37f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Spiser du nok siden du får sånt søtsug? Hvilken livsstil har du valgt deg ut? Er selv på moderat lavkarbo. Hvis jeg skal ha godteri så må jeg lage det selv. Bruker heller ikke kunstige søtstoffer. For meg så hadde det vært vanskelig å leve etter kalorimetoden. På moderat lavkarboalternativ spiser og koser jeg meg med så mye jeg vil uten å tenke kalorier. Det blir mye grønnsaker og sunne ting da, men om jeg får lyst på noe godt så lager jeg meg det. Gått ned 6 kg på ett år. Kan nevne to ting, men det passer nok ikke hvis du er på lavkalori: jeg pleier å lage en improvisert smuldrepai av kokosmel, mandelmel og smør med blåbær og jordbær, med krem på. Ellers lager jeg konfekt av sjokolade 86% sammen med kokosfett og smeltet så vidt, blandes med hakkete dadler og/eller nøtter. Spres utover en tallerken, stivnes og oppbevares i kjøleskap. Anonymous poster hash: 0fc69...e85 Det er nok mulig at jeg spiser litt for lite Prøver liksom å minimere porsjonene, men har aldri slanket meg før så jeg har liksom ikke peiling Går ikke på lavkarbo da jeg ikke vet om det er kalorier eller karbohydrater jeg skal holde meg unna. Tenkte å starte med å redusere matinntak og trene mer, i første omgang. Jeg var veldig flink til å trene før, trente 6 timer i uka, uten at jeg syns det hjalp nevneverdig mye på vekta. Jeg er heller ikke en som overspiser/trøstespiser/fråtser. Men for 3 år siden begynte jeg på medisiner som gjorde at jeg gikk opp 10 kg på 2 år. Har vært medisinfri i ett år, men får ikke av meg de ekstra kiloene Anonymous poster hash: 43c12...37f
Tessa3 Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 Lett kesam med fun light! Funker som bare rakkern. Anonymous poster hash: b0bc6...3b6 Ahaaaa! Kanskje jeg skulle teste det HI Anonymous poster hash: 43c12...37f Gjør det!Jeg smakte det i går, å det var kjempegodt!! Will do! Hvilken smak på safta? Anonymous poster hash: 43c12...37f Brukte fun light bringebær😊 Bare hellte litt over, og rørte rundt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå