Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Alle som skryter av hvor fint og flott de har det, store hus og flotte biler, tjener så bra..... men seriøst, sannheten er jo at banken eier alt sammen! De som virkelig er rike er de som ikke er opptatt av å vise det ! Anonymous poster hash: 6dcf8...1c1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Kjenner ingen som oppfører seg slik jeg, men kjenner mange med store flotte hus og dyre biler..... Må være miljøet du er i. Anonymous poster hash: 66abf...1bd
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Kjenner ingen som oppfører seg slik jeg, men kjenner mange med store flotte hus og dyre biler..... Må være miljøet du er i. Anonymous poster hash: 66abf...1bd tenker ikke på miljøet jeg lever i..... tenker generelt rundt i Norges land, folk her inne og andre sosiale medier, bor ved et skisenter og ikke vanskelig å se at folk elsker å bre om seg med dyre ting.... Anonymous poster hash: 6dcf8...1c1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Hehe... Vi er nok de som går mot strømmen, med høy inntekt, ingen egen bolig og én Honda Civic i garasjen. Vi prioritere nokså annerledes enn majoriteten og liker ikke så godt å samle på eiendeler. Men det er sikkert noen som synes at vi flotter oss med mange og forholdsvis dyre reiser; jeg kan dog forsikre deg at vi reiser nye fordi vi liker det, ikke fordi det fremstår som kult eller vellykket. Anonymous poster hash: 1e850...008
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Jeg føler ikke at dette gjelder folk flest, men kjenner igjen noen i min bekjenskapskrets som passer beskrivelsen. De har alle greit med penger, opptatt av å forelle at lysekrona i stua kostet 10 tusen, fine biler og flotte hus. Alt handler om "kvalitet" altså pris. Sosialt er de det samme, ingen er bra nok, men de tørr ikke å risikere uvennskap med noen da det kan hende at de blir noen senere. Slitsomme folk å forholde seg til hvis man ikke ser på det som et sosialt eksperiment... Anonymous poster hash: f0795...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå