Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Vi har flere vennepar med barn som så og si hver eneste helg enten reiser på fjellet/hytta med flere timers kjøretur, eller reiser til utlandet på helgeturer. Kan virkelig ikke se avslapningen med dette. Pakke, stresse, kjøre bil lenge eller mange timers flytur. For så å være på destinasjonen så kort tid at man ikke får landet før man må pakke, stresse og kjøre hjem igjen. Og selvfølgelig med barn på slep. Er du en som orker dette? Anonymous poster hash: bdb0c...76e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Jeg hadde slett ikke orket, men folk er skrudd sammen forskjellig. Om de orker og finner glede i det så mener jeg ingenting om det. Anonymous poster hash: 2e5cd...feb
Gjest Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Dessverre, noe slikt orker jeg rett og slett ikke. Trives for godt hjemme. Men når sommern er her, så er vi på hytta ved sjøen
charnelle Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Aldri i verden. Ikke annenhver helg heller. Toppen en gang hver andre måned. Hjelper ikke om det er en fin hytte og gode skiforhold. Da vil jeg heller ha et harmonisk og avslappende hjem som ikke frister å reise fra.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Vi er stort sett på hytta hver helg. Herlig avslappende:) Anonymous poster hash: e0916...e0b
Modesty Blaise. Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Vi er på hytta 3 av 4 helger ca. Nå har vi bare 2 timer å kjøre så det er ikke så langt. Fordelen med å være her så ofte er at vi slipper pakking og styr. Det meste har vi liggende her, så vi pleier å ha med 1 bag til alle 3. Jeg syns ikke det er noe styr i heletatt, det er ingenting som er så deilig som å komme på hytta på fredagskveld og krølle seg sammen i sofaen med et glass vin 😊
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Er oppvokst med å dra på hyten hver helg, det var ikke noe stress i det hele tatt. Det blir en egen rytme ved det hele, dessuten hadde vi det meste på hytten så det var minimalt med bagasje vi måtte ta med. En kort periode gikk jeg på skole på internat (er fra utlandet) mens vi hadde to hytter, hadde 4 sett med tannbørster og toalettsaker, og dobbelt sett med skoleuniformer så min mor vasket klærne ila uken mens jeg var på skolen. Var helt greit. Som resultat er jeg kanskje i overkant organisert når det gjelder reiser, og vi reiser en del selv om vi ikke har hytte. Blir fort 1-2 helger i mnd der vi er på tur et sted, samt en del dagsutflukter. Vi er absolutt ikke hjemmekjær, men vi nyter selvsagt en og en annen dag hjem i ny og ne. Anonymous poster hash: 76f36...fbe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Om man er på hytta så ofte så trenger man vel ikke å pakke med seg så mye mer en litt mat og drikke? Anonymous poster hash: cca5a...683
Superdolly Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Nei, jeg hadde ikke orket. Men folk er forskjellige. Reiser de på hytta har de kanskje alt de trenger der så de slipper å pakke noe særlig.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Hadde jeg aldri orket! ER veldig hjemmekjær og på farten hele uken i jobben min, så vil helst bare slappe av i helgene. Hjemme! Anonymous poster hash: afb29...f74
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Toalettvesken er alltid pakket og har alt i baderomsskapet også. Enkelt å putte et par klær i kofferten, ta bussen 20 min til flyplassen og så reise avgårde. Vi er på tur når vi setter oss på flybussen 30 meter fra huset. Da slapper vi av og koser oss på turen. Anonymous poster hash: a018d...9c2
Mamalarma Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 (endret) Har klær, håndklær, sengetøy og toalettsaker på hytta. Vaskemaskin har vi og. Så det er bare å pakke ut av kjøleskap og sette i bilen. Ta med uteklær og kjøre. Så ikke stress i det hele tatt å reise ofte på hytta. Ingen fjelloverganger og om vi må handle noe, flere butikker på veien. Vi er også ofte i hjembyen min, da er det litt mer pakking, men ikke stress. Pakker onsdag eller torsdag slik at det bare er å sette inni bilen når vi kommer hjem og kjøre. Utenlandsturer er vi ikke flinke til, men planlegger noen i år. Endret 3. januar 2015 av Huldra39
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Mine foreldre hadde vaskemaskin på hytten og alt av håndklær og sengetøy liggende der. Yttertøyet ble også der, samt en del fritidsklær. Utenom noe mat (det var butikk 10 km unna), var det ikke mye som skulle pakkes. Jeg gjør som Anonym over, har toalettmapper klare i skapene, kofferten og ryggsekker lett tilgjengelige og etter hvert nokså god peiling på hva jeg trenger av klær avhengig av typen reise. Trenger ikke lang tid og boir ikke stresset av det. Anonymous poster hash: 76f36...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå