Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Har noen b vitaminer og folsyre som jeg har fått på resept fra lege. Har vært litt sløv i sommer med å ta de for jeg har følt meg mye bedre men nå er jeg mer slapp og trøtt igjen. Så tenkte å ta vitaminene igjen, men ser de er gått ut på dato. Kan det være greit å ta de til jeg har brukt opp boksen eller bør jeg ringe å få en ny resept? Pillene gikk ut for et par måneder siden og jeg har ca 1-1,5 måneders forbruk igjen i boksen. Anonymous poster hash: 37277...2d1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Dette lurer jeg også på!( (lifeline gravid kosttilskudd) Anonymous poster hash: d0713...b48
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 B-vitaminer hadde jeg ikke vært redd for å ta i det hele tatt. De gravid-tilskuddene hadde jeg vært mer forsiktig med hvis du er gravid hvis det er oljer i dem. Oljer kan bli harske, men også der så er som regel omega3-kapsler som regel holdbar en stund etterpå, kommer litt an på kvaliteten, hvilken temperatur de er lagret i osv. Anonymous poster hash: b9043...e86
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #4 Skrevet 4. januar 2015 B-vitaminer hadde jeg ikke vært redd for å ta i det hele tatt. De gravid-tilskuddene hadde jeg vært mer forsiktig med hvis du er gravid hvis det er oljer i dem. Oljer kan bli harske, men også der så er som regel omega3-kapsler som regel holdbar en stund etterpå, kommer litt an på kvaliteten, hvilken temperatur de er lagret i osv. Anonymous poster hash: b9043...e86 Er ikke gravid, men er prøver De gikk ut 20. nov. Anonymous poster hash: d0713...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå