Gå til innhold

Hvordan få i mini hostesaft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 18 mnd trenge absolutt hostesaft, men spytter det bare ut! Vi gir solvent og den er jo skarp i smaken, kan jeg blande den med noe?

Anonymous poster hash: 3ec0e...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du sprøyte? Funker vanligvis å sprøyte litt om gangen inn fra siden i munnen og ganske langt bak.

Anonymous poster hash: 46104...0ca
Skrevet

Gi med sprøyte i munnviken litt om gangen.

Anonymous poster hash: 58570...fb3

Skrevet

Ja bruker sprøyte men han spytter det også.

Har prøvd med skje og hatt oppi kopp. Men spytter alt.

Anonymous poster hash: 3ec0e...699

Skrevet

Bare husk at den eneste hostesaften som virker er cosylan. Gir du det uten resept på apoteket, kan du like gjerne gi solbærsaft.

Anonymous poster hash: 392bf...f7e

Skrevet

De reseptfrie hostesaftene er testet mange ganger og de har ikke mer effekt enn annen drikke eller pastiller

Så små barn skal ikke ha hostestillende medisiner, det er slitsomt å hoste, men det går over. Gi ungen rikelig med drikke og la det gå sin gang.

Anonymous poster hash: 776c2...2cd
Skrevet

Men foreldre i dag har liten toleranse overfor hoste, noe som fører til et økende salg av hostemiksturer som, ifølge legen, ikke har noen effekt.

- Det er penga ut av vinduet, sier Marit Hermansen.

http://www.klikk.no/foreldre/helse/article750069.ece

Skrevet

Bare husk at den eneste hostesaften som virker er cosylan. Gir du det uten resept på apoteket, kan du like gjerne gi solbærsaft.

Cosylan gis ikke til barn på 18 mnd!

Skrevet

Vi fikk beskjed av legen at små barn ikke skal ha hostesaft.... vår er også 18mnd... det går over.

Anonymous poster hash: cf10f...6e1

Skrevet

Jeg sa ikke at hun skulle det. Jeg sa at det var det eneste som virker. Lær deg å lese og ta en bolle.

Skrevet

Det står i felleskatalogen at det ikke BØR gis til barn under 2 år. Ikke at det IKKE skal gis.

Skrevet (endret)

min som er snart 2 år, har vert veldig mye forkjølet etter barnehagenstart,men gir han ikke hostesaft i hele tatt,fordi det ikke er bra for så små. min får te i steden med honning

Endret av Kjærlighetsguden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...