Gå til innhold

Dere som var utrolig trette i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tid startet det og hvor lenge varte det?

Og hvordan holdt dere ut :P jeg er så trett at alt jeg tenker på er at jeg vil sove!!!

Er 8 uker.

Anonymous poster hash: 7bbe3...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ga seg rundt uke 12-14. Frem til da var jeg helt zombie. Har trengt litt ekstra søvn etterpå også, men har stort sett følt meg helt tipp topp. Nå er det bare noen uker til termin og narkolepsien er på vei tilbake. Setter jeg meg i sofaen etter middag sovner jeg garantert!

Anonymous poster hash: bd138...0c1

Skrevet

Uff det er slitsomt..Jeg var trøtt helt til babyen kom ut. Da kom energien tilbake. Jeg ble gradvis sykemeldt på grunn av det.

Anonymous poster hash: dfc55...508

Skrevet

Fra jeg vel gravid til babyen kom babyen kom var jeg i koma med alle tre. Verst fra helt i begynnelsen til uke 16 ca. Er så glad jeg aldri skal være gravid igjen!!

Skrevet

Fra ca uke 2, altså før jeg visste at jeg var gravid til ca uke 14. Og så kom trøttheten igjen i siste trimester, men langt fra like ekstrem da, heldigvis.

Skrevet

Hos meg gikk det i bølgedaler hele svangerskapet, var spesielt ille mot slutten med yngstemann. Fikk en unge som ikke sov en hel natt før han var tre år, så gikk ikke over med det første :P

Skrevet

Varte hele svangerskapet for min del. Måtte ha minst 10 timer søvn hver natt, og gikk likevel og gjespet store deler av dagen. Orket ingenting.

Men fra det øyeblikket babyen var ute var jeg full av energi og følte jeg kunne gjøre ALT. :P

Anonymous poster hash: c6548...4e1
Skrevet

Jeg var sånn første trimester med begge barna. Ga seg vel rundt uke 14, mener jeg å huske. Slitsomt.

Skrevet

Jeg er fortsatt trøtt og tar ofte en dupp midt på dagen.... er 13+5.

Anonymous poster hash: 8818e...ae3
Skrevet

Men hvordan kommer dere gjennom dagene? Jeg føler jeg har sovet bort hele julen og lurer virkelig hvordan det skal gå på jobb!

Det er min 6 graviditet og har aldri hatt det sånn før.

Hi

Skrevet

Fra ca 2 uker.

Var konstant trøtt å sovnet overalt.

Var egentlig sånn jeg begynte å mistenke at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: 55fab...23f

Skrevet

Fra rundt 6 uker og still going... straks 29 uker nå. Fullstendig utmattet. Kommer meg gjennom arbeidsdagene på et vis men fungerer ikke optimalt hjemme.

Skrevet

Jeg nesten sovnet bak rattet kl 11 og da har jeg sovet fra 20-08h. Det ga seg i andre trimester.

Skrevet

Første trimester var jeg fullstendig utkjørt og bare sov og spydde stort sett...

Etter 16 uker var jeg ganske normal igjen , før energien økte betraktelig siste par mnd.

Skrevet

Hele svangerskapet, begge gangene Delvis sm pga det. Glad jeg ikke skal gå gravid igjen!

Skrevet

Fra uke 3-17 var verst, sov lange middagslurer og minst 9 timer om natten. Var mye trøtt senere også, men definitivt verst i starten.

Skrevet

Med de første gav det seg rundt uke 13-14. De siste var det vel nærmere uke 30.

Anonymous poster hash: 454ea...75c
Skrevet

Men hvordan kommer dere gjennom dagene? Jeg føler jeg har sovet bort hele julen og lurer virkelig hvordan det skal gå på jobb!

Det er min 6 graviditet og har aldri hatt det sånn før.

Hi

Var ikke noe problem det, hadde ikke barn fra før, var sykmeldt, og mannen tok husarbeidet. :P Jeg orket stort sett bare å gjøre en ting hver dag. Skulle jeg dusje kunne jeg ikke dra på butikken den dagen osv. Alt måtte planlegges nøye.

Høres jo helt sykt ut, og jeg føler på en måte jeg vet litt om hvordan de med ME har det. Veldig takknemlig for at dette bare var midlertidig for meg...

Anonymous poster hash: c6548...4e1

Skrevet

Startet rundt uke 6, varte til uke 12-13. Måtte ofte gå å legge meg for natta kl 20, også i helgene.

Anonymous poster hash: 9a2b8...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...