Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #1 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er ikke en utpreget sosial person. Venninner treffer jeg 4-5 ganger i året. Hun jeg tenker på nå, traff jeg sist for ca. 6 måneder siden. Jeg visste at hun slanket seg, men nå fikk jeg sjokk. Hun var opprinnelig 40 kilo overvektig. Sist jeg så henne, hadde hun gått ned mye, ca. 20 kilo. Nå har hun nådd sin idealvekt og hun ser fantastisk ut. Sammen med vektnedgangen har hun forandret seg som person. Hun ler mer og snakker mer. Hun har forandret seg til det positive, men så er det meg. Jeg føler at jeg har mistet den venninnen jeg har hatt i 15 år. En ny person har tatt hennes plass, en person jeg ikke kjenner. Jeg savner venninnen min, men hun forsvant med kiloene. Det verste er at jeg får dårlig samvittighet, som savner min gamle venninne. Anonymous poster hash: 13250...4b1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #2 Skrevet 3. januar 2015 Hun har endret seg i mer positiv retning. Flott for henne:) Du kan også endre deg. Du skriver at du ikke er utpreget sosial og venninnen du hevder å ha mistet hadde du ikke sett på 6 mnd. Kanskje på tide å gjøre noe med det? Du kan ikke endre andre, men du kan endre deg selv og hvordan andre ser på deg. Slik din venninne har gjort. Anonymous poster hash: 8be40...29f
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Hun er ikke borte. Hun er bare mer lykkelig og sprudlende. Hun er fremdeles den samme!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Jeg kan forstå hva HI mener. jeg har selv halvert vekten. Jeg savner den gammle meg. Ikke overvekten men personligheten jeg hadde. Jo jeg er jo meg men det er et stort men. Jeg er ikke en samme som jeg var. Anonymous poster hash: 7a230...978
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 kanskje du skal jobbe med deg selv. du kan og bli lykkeligere og sprudlende. prøv å være mer sosial. du bør være glad på din vennines vegne, ikke bitter som du virker Anonymous poster hash: ce2a3...562
Iselilja Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Livsstilendringene har sikkert gitt henne mer overskudd. Kanskje hun egentlig er mer "seg selv" nå enn hun har vært tidligere?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Etter en kur på reductil gikk jeg fra en str.40 til str.36 på kort tid. Jeg var mye mer blid og sympatisk da jeg var litt rundere. Ble en skikkelig overlegen skinny bitch. Jeg så det selv, men klarte ikke å gjøre noe med det Tilbake til normalen nå. Det var galskap. Aldri mer! Anonymous poster hash: 80280...f65
Helene Harepus Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Det høres ut som hun er mer lykkelig og har mer overskudd Hun er sikkert i bunn og grunn den samme damen fremeles
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har opplevd bor lignende. En person som står meg veldig nær, fikk utført en operasjon som gjorde at hun gikk ned 40-50 kilo. Da jeg fikk se henne fikk jeg fullstendig sjokk! Jeg begynte faktisk å gråte. Hun har aldri vært tykk i mine øyne, bare et nydelig menneske, så da jeg bare så "skyggen" av henne igjen ble jeg helt slått i bakken. Hun fremsto for meg som syk og litt "stakkarslig". Hun har alltid vært, i mine øyne, en sterk og solid klippe i livet mitt, så at hun ble så tynn og liten var vanskelig for meg. Hun har også endret personlighet med kiloene, mye positivt og noe ikke fullt så bra. Hun fikk faktisk en depresjon som følge av slankingen. Men, poenget mitt er at det er liv å reagere litt på en slik endring (men hold det for deg selv). Vær der for henne og vær en god venn. Jeg brukte litt tid på å venne meg til forandringen, men nå er alt som før . Anonymous poster hash: 54220...d54
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har opplevd bor lignende. En person som står meg veldig nær, fikk utført en operasjon som gjorde at hun gikk ned 40-50 kilo. Da jeg fikk se henne fikk jeg fullstendig sjokk! Jeg begynte faktisk å gråte. Hun har aldri vært tykk i mine øyne, bare et nydelig menneske, så da jeg bare så "skyggen" av henne igjen ble jeg helt slått i bakken. Hun fremsto for meg som syk og litt "stakkarslig". Hun har alltid vært, i mine øyne, en sterk og solid klippe i livet mitt, så at hun ble så tynn og liten var vanskelig for meg. Hun har også endret personlighet med kiloene, mye positivt og noe ikke fullt så bra. Hun fikk faktisk en depresjon som følge av slankingen. Men, poenget mitt er at det er liv å reagere litt på en slik endring (men hold det for deg selv). Vær der for henne og vær en god venn. Jeg brukte litt tid på å venne meg til forandringen, men nå er alt som før . Anonymous poster hash: 54220...d54 Beklaget skrivefeil. Autocorrect på mobil.... Anonymous poster hash: 54220...d54
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Jeg fikk faktisk en slags sorgreaksjoner etter at en nær venninne slanket seg kraftig i høst, litt som over her, hun som alltid hadde vært robust og sterk var plutselig ei vever lita dame :-P og jeg følte jeg hadde mista henne... Det gikk over for å si det sånn... Alt er som før, bortsett fra at jeg innser at jeg må begynne å trene for ikke å bli den feite venninna :-P Anonymous poster hash: c4c1b...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå