Gå til innhold

bøker man burde lese? trenger boktips😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk skal jeg lese min første bok,og trenger boktips! Va burde man lese,som virkelig eget bra? 😊

Anonymous poster hash: 9296e...321

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes ikke du skal starte med" En mann ved navn Ove".Den er litt spesiell, og er du uheldig liker du den ikke og får en dårlig start på leseopplevelsen.(Men for all del, det er ei god bok!)

Jeg synes det er vanskelig å anbefale ei bok til deg som aldri har lest før. Selv har jeg alltid lest, masse og det er en viktig del av livet mitt.

Jeg er litt fristet til å si at du skal begynne med Snømannen av Jo Nesbø. Nesbø er en god fortelller, har et godt språk, historiene er spennende samtidig som du alltid lærer noe moro, det finnes kjærlighet, hat, lengsler og sårhet i det Nesbø skriver. Hvis du liker denne boka kan du fortsette med den neste av samme forfatter. Og når du har lest noen bøker av ham og opplevd leseglede, da tror jeg du er rustet til å starte med "Ove", som jeg mener krever litt mer.

Og mens jeg er i farta, du kan fortsette med Carl Frode Tiller og hans Innsirkling.

Skrevet

Vil anbefale "Faen ta skjebnen."

Egentlig en ungdomsbok men den har vunnet flere priser. Veldig lettlest, trist, nydelig og vakker.

Anonymous poster hash: 257b1...f02

Skrevet

Er avhengig av hvilke sjangere du er ute etter.

Det fantes en serie bøker med merket "bag of fun" på bokhandelen tidligere,letteste og mange moro bøker.ikke noe dypt innhold men,lett underholdning

Skrevet

Ville garantert lest "et helt halvt år" og "den ene pluss en"

Skrevet

Hele livet på en dag

Indias datter

Et helt halvt år

Anonymous poster hash: aad33...4a8

Skrevet

Et helt halvt år anbefales sterkt herfra!

Anonymous poster hash: cd9f0...7a6

Skrevet

Serie? Eller en enkelt bok?

Hvilken sjanger?

Anonymous poster hash: 7173f...6e9

Skrevet

Et helt halvt år er veldig lett å like, en lettlest og fengende historie.

Vil du ha mer spenning så prøv Før jeg sovner. Skikkelig spennende uten blod og gørr. Tror den kommer på kino snart?

Anonymous poster hash: b0b9e...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...