Gå til innhold

tips til bleieslutt på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 4 år som I et år nå har vært mentalt klar for bleieslutt på natta. Hun har vært uten på dagen I snart 2 år. Hun vil så gjerne og vi har prøvd mange ganger.

Nå har vi en runde vi prøver igjen. Veldig lite drikke 2 timer før hun legger seg. Tisser rett før senga og snakker om det.

Men enda så tisser hun seg ut. Kom inn til henne nå hvor hun hadde tisset og ikke våknet. Skiftet på henne mens hun sov. Virker ikke som kroppen er klar siden hun ikke våkner. Noen som har tips? Er så vondt når det ikke fungerer og hun så gjerne ønsker.

Anonymous poster hash: be5f5...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare ta vekk bleien og ser hvordan det går

Anonymous poster hash: eb015...ac4
Skrevet

Hun ligger uten bleie. Bare truse og gjør henne veldig bevist på det. Men allikevel tisser hun på seg.

Skrevet

hadde det som deg med min 4-åring for noen mnd siden, vi tok bare og ble enig om en dag og sluttet.

Det ble mange uhell, men jeg lurte under lakenet sånn tisselaken fra butikken, eller noen håndduker.

Mye sengetøyskift.

Etter en måneds tid ble det færre uhell.

Min tisset alltid tidlig på morgenen før hun stod opp, da kan du vekke henne tidlig og sette henne på do.

Anonymous poster hash: 8627d...b02
Skrevet

Dette er hormonelt, de slutter når hormonene er utviklet. Vi utvikler dette individuelt, noen bruker lenger tid enn andre. Hun er jo bare 4. Ikke stess :)

Anonymous poster hash: 53b94...f90

Skrevet

Når kroppen begynner å produsere mindre urin om natten og når barna våkner av at de må på do styres hormonelt, det er ikke noe de kan styre selv. Jeg ville hatt på bleien en stund til, ville tenkt at det var verre med «nederlag» i det å ha uhell, i tillegg til at det er fryktelig slitsomt for alle. Evt uten du prøve med truse inni bleie, sånn at hun kjenner hun blir våt, men dere trenger ikke skifte alt?

Anonymous poster hash: 7046b...bcb

Skrevet

Dette er hormonelt, de slutter når hormonene er utviklet. Vi utvikler dette individuelt, noen bruker lenger tid enn andre. Hun er jo bare 4. Ikke stess :)

Anonymous poster hash: 53b94...f90

Jeg prøver å ikke stresse med det. Men hun maser og er så klar. Vi får nok bare fortsette å prøve. Tisselaken og vaskemaskin er vår venn.

T

Skrevet

Når kroppen begynner å produsere mindre urin om natten og når barna våkner av at de må på do styres hormonelt, det er ikke noe de kan styre selv. Jeg ville hatt på bleien en stund til, ville tenkt at det var verre med «nederlag» i det å ha uhell, i tillegg til at det er fryktelig slitsomt for alle. Evt uten du prøve med truse inni bleie, sånn at hun kjenner hun blir våt, men dere trenger ikke skifte alt?

Truse inni bleie var smart. Skal prøves. Da merker hun jo at hun blir våt. Takk for tips.

Skrevet

Truse inni bleie var smart. Skal prøves. Da merker hun jo at hun blir våt. Takk for tips.
Jeg fikk også det tipset her inne, og deler det gjerne videre :-) Lykke til!

Skrevet

Tøybleier, eller avvenningstruser da? De samler opp, men man kjenner at det blir vått. Sparer litt vask da.

Anonymous poster hash: c22bd...593
Skrevet

La hun ligge naken. Det hjalp på 3 åringen til en venninne. Hadde hun truse på hadde hun følelsen av å ha "bleie".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...