Gå til innhold

hva er galt med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sterke smerter i korsryggen! Føles egentlig litt ut som jeg har bekkenløsning, men jeg er ikke grevid. 4 år siden jeg fikk sistemann og dette har bare pågått i ett års tid. Jeg har ikke like ondt alltid, kommer i perioder, men kjenner jeg er sliten baki der!

Anonymous poster hash: 46125...626

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Kommer det samme tidspunkt i mensssyklus....?

Skrevet

Svak muskulatur i magen?

Skrevet

Det er fullt mulig å ha bekkenløsning uten å være gravid..min mor på 59 sliter med både bekkenløsing og bekkenlåsing (utrolig nok)!

Anonymous poster hash: febfa...378

Skrevet

Kan også være bare at du er stiv i hoftebøyer-muskulaturen.

Har du vært mer i ro, sittet mer siste året, eller før du fikk det, eller før/under de periodene du får det, så er det stor sannsynlighet for at denne muskelen er for stram. Google hoftebøyer og tøyning så finner du ut hvordan du skal tøye.

Ofte går det hånd i hånd med svak muskulatur i ryggen, stram muskulatur i sete, fremside lår m.m.

Anonymous poster hash: 154c8...3dc
Skrevet

Vondt i korsryggen kan være så mangt. Alt ifra svake ryggmuskler til revmatisk sykdom. Jeg har spondyloartritt ( bekhtrev) og sliter veldig med korsryggen. jeg blir så stiv og får så vondt i ryggen om natta når at jeg ibland må gå opp og gå noen runder i huset før jeg igjenn kan legge meg. Om morgenen er jeg så stiv at det tar gjerne 1 time etter at jeg stått opp før jeg føler jeg kan bevege meg normalt. Å stå rett opp og ned i lengre perioder er rene døden, og å stå i kø tar nesten knekken på ryggen etter noen få minutter. Det eneste som hjelper noenlunde er trening og å være i bevegelse. Varme bad, trening i varmebasseng og lengre perioder i syden hjelper også.

Skrevet

Ja, i de periodene jeg sliter mest er den tiden jeg har ferie! Akurat som om det å jobbe gjør meg frisk.hi

Anonymous poster hash: 46125...626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...