Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 30 kg ønsker jeg å gå ned. Vet ikke om det er et realistisk ønske. Jeg skal gå på Grete Roede, jeg skal ikke trene ved siden av og jeg beveger meg lite. Hvor lang tid er realistisk å tenke at dette tar? Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Ett år ved å følge opplegget slavisk. Anonymous poster hash: 9b115...873
Urwa Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 Tok meg 5 mnd på lavkarbo. Utrolig👏👏 Åssen spiste du i løpet av en dag da? Og hadde du noen "juksedager" ?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #5 Skrevet 3. januar 2015 Jeg skrev i en annen tråd nettopp om livsstilsapper, men jeg skriver det her også jeg 😊 Det finnes flere motiverende livsstilsapper du kan bruke. Jeg har brukt Lifesum, men det finnes andre også. Der kan du plotte inn det du spiser, se hvor mange kalorier det blir og se kaloriinntak, statistikk, hvor lang tid det vil ta å nå målet med denne ukens/månedens/3måneders kaloriinntak. Du tilpasser den din høyde, vekt (og andre kroppsmål hvis du vil). Du kan også plotte inn aktiviteter eller koble den til andre apper (som skritteller). Det er veldig motiverende og lett å holde oversikten. Særlig når man bare går ned 0,3 kg i uka, men føler at man ikke har gått ned noe som helst og ikke ville sett vektreduksjonen og gitt opp om det ikke var for appen. Den har hjulpet meg Anonymous poster hash: e9aed...406
Modesty Blaise. Skrevet 3. januar 2015 #6 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville beregnet 1 år. Spesielt hvis de 30 kg er det som skal til for å bli normalvektig. Jeg gikk ned i overkant av 30 kg før jeg ble gravid, og opplevde at de 20 første kg gikk fort, og at jeg måtte krangle med de 10 siste. Det har vært det samme nå som jeg har gått ned 15 kg etter graviditeten. Vekten har gått greit ned til samme utgangspunktet jeg hadde før jeg ble gravid, men de 6-7 siste kg som jeg vil ha av i tillegg til dette må jeg virkelig jobbe for. Det går, men jeg må virkelig passe på hva jeg spiser, og jeg trener i tillegg til dette. Jeg loggfører også alt jeg spiser. Alikevel opplever jeg at vekta kan stå stille en uke eller to før den rikker seg igjen. Så det beste rådet er å ha mengder med tålmodighet, med masse viljestyrke så kommer du i mål til slutt 😊 Lykke til!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Tok meg 5 mnd på lavkarbo. Utrolig👏👏 Åssen spiste du i løpet av en dag da? Og hadde du noen "juksedager" ? Åja da, har skeia ut når jeg har hatt lyst. Har ikke gått ned noe mer pga det da, så nå er det nytt år og nye kilo som skal ned :-) Spiser mye egg,kjøtt,salat,feite oster, smør,avokado.... alt uten karbohydrater; )
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Det skal gå bra. Jeg tok av 25 kg på 7 mnd. Også jeg på lavkarbo. Anonymous poster hash: 94144...6df
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville gitt meg selv et år. En ting er å gå ned de 30, men kroppen din skal også henge med og ikke minst huden din. her raste jeg ned over kort periode og huden rakk ikke å følge etter. Har utrolig mye overflødig hud som henger... Ser ut som 70 når jeg er 30... Anonymous poster hash: 2e1ba...8a9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Tok meg 5 mnd på lavkarbo Gikk ikke du opp igjen når du sluttet med lavkarbo da? Forundrer meg at folk hiver seg på slike dietter når de ikke er villige til å leve sånn resten av livet... Lavkarbo er en livsstil man er nødt til å holde seg til resten av livet, det bør være et veldig godt gjennomtenkt valg. Alle som ser for seg å en dag kunne spise karbohydrater som slank bør velge en annen metode for vektnedgang. Vi kjenner alle de som har gått ned både 10, 17 og 20 kg på lavkarbo, men når de har begynt å spise vanlig kost igjen har alle kiloene og mere til kommet på igjen fordi kroppens forbrenning er forandret og den tåler ikke karbohydrater lenger... Jeg personlig anbefaler "grovt og grønt", bytt ut hvitt hvetemel med grove produkter, spis mer frukt og grønt, kutt ut sukker og snop i hverdagen og halver porsjonene dine. Anonymous poster hash: 00d90...d05
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Tok meg 5 mnd på lavkarboGikk ikke du opp igjen når du sluttet med lavkarbo da? Forundrer meg at folk hiver seg på slike dietter når de ikke er villige til å leve sånn resten av livet... Lavkarbo er en livsstil man er nødt til å holde seg til resten av livet, det bør være et veldig godt gjennomtenkt valg. Alle som ser for seg å en dag kunne spise karbohydrater som slank bør velge en annen metode for vektnedgang. Vi kjenner alle de som har gått ned både 10, 17 og 20 kg på lavkarbo, men når de har begynt å spise vanlig kost igjen har alle kiloene og mere til kommet på igjen fordi kroppens forbrenning er forandret og den tåler ikke karbohydrater lenger... Jeg personlig anbefaler "grovt og grønt", bytt ut hvitt hvetemel med grove produkter, spis mer frukt og grønt, kutt ut sukker og snop i hverdagen og halver porsjonene dine. Anonymous poster hash: 00d90...d05 Hvordan klarte du å konkludere med at jeg har slutta? Gikk ned 30 på 5 mnd, holdt vekta i et halvt år og skal ned 20 til nå
Brennheite Badeand Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Jeg vet jeg sikkert ikke burde spørre, men hvorfor kan du ikke trene? Minus 30 kg uten å trene bør tas veldig over langen om du skal se noenlunde bra ut etterpå. Blir mye slapt ellers. Ville nok ikke valgt Grete Roede heller. Erfaringsmessig er det dyrt og for mye mat til å få noen særlig effektiv nedgang.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Tok meg 5 mnd på lavkarboGikk ikke du opp igjen når du sluttet med lavkarbo da? Forundrer meg at folk hiver seg på slike dietter når de ikke er villige til å leve sånn resten av livet... Lavkarbo er en livsstil man er nødt til å holde seg til resten av livet, det bør være et veldig godt gjennomtenkt valg. Alle som ser for seg å en dag kunne spise karbohydrater som slank bør velge en annen metode for vektnedgang. Vi kjenner alle de som har gått ned både 10, 17 og 20 kg på lavkarbo, men når de har begynt å spise vanlig kost igjen har alle kiloene og mere til kommet på igjen fordi kroppens forbrenning er forandret og den tåler ikke karbohydrater lenger... Jeg personlig anbefaler "grovt og grønt", bytt ut hvitt hvetemel med grove produkter, spis mer frukt og grønt, kutt ut sukker og snop i hverdagen og halver porsjonene dine. Anonymous poster hash: 00d90...d05 Hvordan klarte du å konkludere med at jeg har slutta? Gikk ned 30 på 5 mnd, holdt vekta i et halvt år og skal ned 20 til nå Sorry, da blandet jeg deg med ei anna. Må være et av de andre litt kjente nickene her som har sakrevet det tidligere. Gikk ned masse på lavkarbo, men gikk opp igjen... Anonymous poster hash: 00d90...d05
Modesty Blaise. Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Tok meg 5 mnd på lavkarboGikk ikke du opp igjen når du sluttet med lavkarbo da? Forundrer meg at folk hiver seg på slike dietter når de ikke er villige til å leve sånn resten av livet... Lavkarbo er en livsstil man er nødt til å holde seg til resten av livet, det bør være et veldig godt gjennomtenkt valg. Alle som ser for seg å en dag kunne spise karbohydrater som slank bør velge en annen metode for vektnedgang. Vi kjenner alle de som har gått ned både 10, 17 og 20 kg på lavkarbo, men når de har begynt å spise vanlig kost igjen har alle kiloene og mere til kommet på igjen fordi kroppens forbrenning er forandret og den tåler ikke karbohydrater lenger... Jeg personlig anbefaler "grovt og grønt", bytt ut hvitt hvetemel med grove produkter, spis mer frukt og grønt, kutt ut sukker og snop i hverdagen og halver porsjonene dine. Anonymous poster hash: 00d90...d05 Men hvem er det som sier at man ikke har planer om å leve på lavkarbo? Man har grader av det, men vi har spist lavkarbo i 3-4 år. Jeg er selvfølgelig strengere på karbohydrater når jeg skal ned i vekt, men generelt er ikke pasta, brød, potet, farseprodukter og sukker osv en del av vårt kosthold lenger. Og jeg savner det ikke 😊
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Anonymous poster hash: f8c07...27c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Hva gjorde du for å gå ned? Så flink du er - Gratulerer 😊 Anonymous poster hash: f8c07...27c Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Hva gjorde du for å gå ned? Så flink du er - Gratulerer 😊 Anonymous poster hash: f8c07...27c Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste små porsjoner ofte, telte kalorier og la opp måltidene dagen før. Da slapp jeg å tenke så mye, jeg bare spiste hva som var planlagt Koste meg med sorbetis noen dager jeg hadde kalorier til overs og følte aldri at jeg var på diett. Jeg kan ikke trene pga sykdom, men det var ikke noe problem. Trening er gram, livsstilsendring er kilo jeg ligger på samme vekt nå, ett år etter Anonymous poster hash: f8c07...27c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Hva gjorde du for å gå ned? Så flink du er - Gratulerer 😊 Anonymous poster hash: f8c07...27c Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste små porsjoner ofte, telte kalorier og la opp måltidene dagen før. Da slapp jeg å tenke så mye, jeg bare spiste hva som var planlagt Koste meg med sorbetis noen dager jeg hadde kalorier til overs og følte aldri at jeg var på diett. Jeg kan ikke trene pga sykdom, men det var ikke noe problem. Trening er gram, livsstilsendring er kilo jeg ligger på samme vekt nå, ett år etter Anonymous poster hash: f8c07...27c Var det noe du ikke spiste? Hvor mange kcal lå du på om dagen? Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Hva gjorde du for å gå ned? Så flink du er - Gratulerer 😊 Anonymous poster hash: f8c07...27c Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste små porsjoner ofte, telte kalorier og la opp måltidene dagen før. Da slapp jeg å tenke så mye, jeg bare spiste hva som var planlagt Koste meg med sorbetis noen dager jeg hadde kalorier til overs og følte aldri at jeg var på diett. Jeg kan ikke trene pga sykdom, men det var ikke noe problem. Trening er gram, livsstilsendring er kilo jeg ligger på samme vekt nå, ett år etter Anonymous poster hash: f8c07...27c Var det noe du ikke spiste? Hvor mange kcal lå du på om dagen?Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste alt, bare i små mengder og ikke hver dag. Lå på 1200-1300 kcal om dagen og var aldri sulten Anonymous poster hash: f8c07...27c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #21 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Hva gjorde du for å gå ned? Så flink du er - Gratulerer 😊 Anonymous poster hash: f8c07...27c Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste små porsjoner ofte, telte kalorier og la opp måltidene dagen før. Da slapp jeg å tenke så mye, jeg bare spiste hva som var planlagt Koste meg med sorbetis noen dager jeg hadde kalorier til overs og følte aldri at jeg var på diett. Jeg kan ikke trene pga sykdom, men det var ikke noe problem. Trening er gram, livsstilsendring er kilo jeg ligger på samme vekt nå, ett år etter Anonymous poster hash: f8c07...27c Var det noe du ikke spiste? Hvor mange kcal lå du på om dagen?Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste alt, bare i små mengder og ikke hver dag. Lå på 1200-1300 kcal om dagen og var aldri sulten Anonymous poster hash: f8c07...27c Hva mener du med ikke hver dag? Spiste du ikke hver dag? Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #22 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg klarte det på 6 mnd uten trening, så det er realistisk lykke til, Grete Roede er et bra opplegg Hva gjorde du for å gå ned? Så flink du er - Gratulerer 😊 Anonymous poster hash: f8c07...27c Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste små porsjoner ofte, telte kalorier og la opp måltidene dagen før. Da slapp jeg å tenke så mye, jeg bare spiste hva som var planlagt Koste meg med sorbetis noen dager jeg hadde kalorier til overs og følte aldri at jeg var på diett. Jeg kan ikke trene pga sykdom, men det var ikke noe problem. Trening er gram, livsstilsendring er kilo jeg ligger på samme vekt nå, ett år etter Anonymous poster hash: f8c07...27c Var det noe du ikke spiste? Hvor mange kcal lå du på om dagen?Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jeg spiste alt, bare i små mengder og ikke hver dag. Lå på 1200-1300 kcal om dagen og var aldri sulten Anonymous poster hash: f8c07...27c Hva mener du med ikke hver dag? Spiste du ikke hver dag?Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Jo, spiste hver dag Jeg mente at jeg spiser og spiste variert. En dag hvis jeg hadde mager og kalorifattig middag så kunne jeg kose meg med dessert ol. Ingen mat var fy, jeg spiste alt, men i mindre mengder. Anonymous poster hash: f8c07...27c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #23 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Kan jeg spørre om hva sykdommen din heter? Høres ut som vi kan ha samme sykdom og jeg vil også gå ned såpass.. 😕 Anonymous poster hash: de997...1e6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #24 Skrevet 3. januar 2015 Du som lurte; jeg har en sykdom som gjør meg tilnærmet lam i beina. Takk for gode tips ☺ Tenker på G.Roede, da gjør jeg det sammen med noen. Kanskje lettere da. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d Kan jeg spørre om hva sykdommen din heter? Høres ut som vi kan ha samme sykdom og jeg vil også gå ned såpass.. 😕 Anonymous poster hash: de997...1e6 Jeg har ms. Det er grunnen til at jeg kun kan bevege meg begrenset. hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #25 Skrevet 3. januar 2015 Jeg har lastet ned den lufesum appen nå. Da ser jeg vel litt hvor mange kcal div matvarer inneholder. Hi Anonymous poster hash: bc6e3...32d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå