Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Noen her innpå som har gitt ut bok noen gang ? Eg har veldig lyst, å har i lenger periode prøvd å skrive litt. Handler om mitt liv fram til i dag. Noen som vet om korleis en kan gi ut bok ? Må jeg snakke med de eg har nemt i boka før jeg gir ut? ( kan bli vansklig isåfall, har ikke noe særlig kontakt med de i å med alt som har skjedd. Anonymous poster hash: bbef0...8a6
Gjest Antarctica Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Du bør skaffe deg en forfatter, først og fremst. F eks en journalist eller dokumentarforfatter som er interessert i din historie. Og det bør være noe i den historien som er viktig for andre - det er er ikke nok at du selv har behov for å få sagt det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Vel, du er jo forfatteren. Skriv ut din ide, den trenger ikke være så lang, og kontakt et forlag. Tenner de på ideen hjelper de deg videre. Hilsen journalist. Anonymous poster hash: b93d7...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå