Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er nå lykkelig gift Men en gammel sex partner tar stadig kontakt med meg Har flere ganger avvist han. Blokkert han osv Men han finner alltid nye metoder Er redd for hva min mann tenker nå 😦😦😟😟😟 Anonymous poster hash: 40d3e...827
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Så lenge du ikke gjør noe kan jeg ikke se at du gjør noe galt? Ikke din feil at han prøver å kontakte deg? Be han ryke og reise til hel**** Anonymous poster hash: 753e1...83e
cdc87 Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Da ville jeg bare vært ærlig om det til mannen din? Slik at du slipper å bekymre deg for at han plutselig skriver noe som han ser.. Han må jo mangle alle antenner hvis du har gitt beskjed om at du ikke er interessert
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Den som ikke har noe aa frykte, frykter ikke noe. Har du forenklet forholdet til denne "sex partneren" din noe? Anonymous poster hash: 3ddd6...a5b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Si til din tidligere flamme om han ikke slutter å kontakte deg så må du skaffe besøksforbud eller politianmelde. Da holder han sikkert kjeft Anonymous poster hash: 792b2...895
Superdolly Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Du forteller mannen din dette. Du forteller at du har prøvd å stoppe denne eksen uten hell. Du forteller at du ikke vet hva du skal gjøre, men at du nå vurderer politianmeldelse.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #7 Skrevet 3. januar 2015 Han var aldri noen flamme. Var bare sex to ganger Har ikke sett han siden før jeg traff mannen min Jeg har vært ærlighet med mannen min Men han blir såååå utafor og lei seg når han får vite sånt 😕😦 Anonymous poster hash: 40d3e...827
Superdolly Skrevet 3. januar 2015 #8 Skrevet 3. januar 2015 Ja, men altså: Det er ikke din feil at denne mannen tar kontakt og ikke vil slutte. Hvis du er så fokusert på å holde dette hemmelig for mannen din kan han andre til og med bruke det som utpressing mot deg. "Hvis ikke du gjør xxx, så sier jeg til mannen din at vi fortsatt har kontakt." Jeg mener fortsatt at du skal si det til mannen din. Han får gro noen baller og hjelpe til å beskytte deg, i stedet for å bli lei seg og såret av at en annen mann plager deg. Så truer du denne fyren med politianmeldelse, og gir han seg ikke da så gjennomfører du det.
Mamma_til_2 Skrevet 3. januar 2015 #9 Skrevet 3. januar 2015 Du forteller dette til manne din, ber tidligere elsker om og slutte eller så blir han anmeldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå