LeTwinsA Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 haha skulle akkurat spørre om det samme. Mulig mine ikke er sååå sunne, men prøver: 1) bakt laks eller ørret i ovn / folie med mager kesam, og ett lass med gode grønnsaker. 2) kylling file m feks grov ris, fullkorn pasta, salat med gresk urtedressing blandet i mager kesam 3) fullkorns tortilla / speltlompe med karbonadeig sek med hjemmelaget taco krydder, lett ost, masse salat, og salsasaus og mager kesam 4) torsk 5) wok med hjemmelaget saus og masse grønnsaker
LeTwinsA Skrevet 3. januar 2015 #3 Skrevet 3. januar 2015 Kommer med min middagsplan for uke 1: lørdag: Kyllingwok , hjemmelaget chop suey saus søndag: Laks og grønnsaker i ovn. bruker oppskrift fra godfisk.no (under barnas) mandag: pastasalat med egg og skinke tirsdag: grøt til ungene + rester til oss onsdag: Tom Kha Gai suppe med scampi og aspargesbønner torsdag: biffwok m grønnsaker , hjemmelaget wok saus som jeg marinerer biffkjøttet i fredag: taco med fullkornstortilla, lett ost, masse salat, mager kesam og salsasaus og hjemmelaget tacokrydder.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2015 #4 Skrevet 3. januar 2015 - ovnsbakt laks med litt chilisaus over før steking og masse grønnsaker - gulrotsuppe - løksuppe Anonymous poster hash: 74999...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå