Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er plaget av hullete hud etter høy talgkjertel produksjon. Hvordan får jeg talgproduksjonen ned og hvordan kan jeg få hullene mindre? Jeg bruker ingenting krem/sminke i ansiktet, og vasker bare med vann. Hjelp!!! Anonymous poster hash: 51910...2d1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Porer heter det vel aner ikke, vil tro kremer bare tetter mer?! Hva med laser feks? Ta kontakt med hudpleier:) Anonymous poster hash: ea2e1...6b2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Finnes vel kremer og serum som trekker sammen porene litt? Ellers "syre"behandling eller laser. Ville renset huden med mer enn bare vann for å fjerne overflødig fett, skitt og døde hudceller. Anonymous poster hash: d5004...5cd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Noen har bare større porer enn andre, å styre for mye med det tror jeg bare kan gjøre det verre... Anonymous poster hash: 50199...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå