Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hei! Jeg er i dag to dager over, tok en test (rufs) som viste en skyggestrek som både jeg og min mann så, men så ble den borte?! Har noen opplevd dette før? Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Hvis det ikke blir igjen en strek med litt farge på så er den nok negativ. Kom den opp etter en stund? Noen ganger når testen suger opp urinen så kan det se ut som det kommer en ekstra strek som forsvinner når urinen har gått gjennom testen på en måte. Litt vanskelig og forklare det jeg tenker.... Anonymous poster hash: 63a28...401
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Ta en ny i morgen eller om et par dager, du. Anonymous poster hash: a26f8...6f5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Jeg så vel streken etter 2 minutter, tror jeg. Så ble den noe sterkere, og etter kanskje 10 minutter var den borte. Syns dette var så snodig! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Jeg så vel streken etter 2 minutter, tror jeg. Så ble den noe sterkere, og etter kanskje 10 minutter var den borte. Syns dette var så snodig! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d Og nå da? Hvis du ser på testen igjen? Jeg tok en test mange dager før IKM sist, og den var negativ. Så ble den liggende på badet en stund, og da jeg kikket på den igjen etter noen timer, var det en ultrasvak strek der. I dagene som fulgte ble hver test mer og mer positiv. Nå er jeg 21 uker på vei. Gå og se igjen du. Anonymous poster hash: a26f8...6f5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg så vel streken etter 2 minutter, tror jeg. Så ble den noe sterkere, og etter kanskje 10 minutter var den borte. Syns dette var så snodig! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d Og nå da? Hvis du ser på testen igjen? Jeg tok en test mange dager før IKM sist, og den var negativ. Så ble den liggende på badet en stund, og da jeg kikket på den igjen etter noen timer, var det en ultrasvak strek der. I dagene som fulgte ble hver test mer og mer positiv. Nå er jeg 21 uker på vei. Gå og se igjen du. Anonymous poster hash: a26f8...6f5 Jeg så ingenting nå. Jeg åpnet den til og med. Jeg har opplevd negative tester før, og faktisk skyggestrek med rufs også, men det har alltid vært før forventet mens (har to barn). Haau! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Jeg så vel streken etter 2 minutter, tror jeg. Så ble den noe sterkere, og etter kanskje 10 minutter var den borte. Syns dette var så snodig! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d Og nå da? Hvis du ser på testen igjen? Jeg tok en test mange dager før IKM sist, og den var negativ. Så ble den liggende på badet en stund, og da jeg kikket på den igjen etter noen timer, var det en ultrasvak strek der. I dagene som fulgte ble hver test mer og mer positiv. Nå er jeg 21 uker på vei. Gå og se igjen du. Anonymous poster hash: a26f8...6f5 Jeg så ingenting nå. Jeg åpnet den til og med. Jeg har opplevd negative tester før, og faktisk skyggestrek med rufs også, men det har alltid vært før forventet mens (har to barn). Haau! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d Rart. Da får du enten vente på mensen, eller ta en ny test en av dagene. Håper du får svaret du ønsker deg! Anonymous poster hash: a26f8...6f5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Jeg så vel streken etter 2 minutter, tror jeg. Så ble den noe sterkere, og etter kanskje 10 minutter var den borte. Syns dette var så snodig! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d Og nå da? Hvis du ser på testen igjen? Jeg tok en test mange dager før IKM sist, og den var negativ. Så ble den liggende på badet en stund, og da jeg kikket på den igjen etter noen timer, var det en ultrasvak strek der. I dagene som fulgte ble hver test mer og mer positiv. Nå er jeg 21 uker på vei. Gå og se igjen du. Anonymous poster hash: a26f8...6f5 Jeg så ingenting nå. Jeg åpnet den til og med. Jeg har opplevd negative tester før, og faktisk skyggestrek med rufs også, men det har alltid vært før forventet mens (har to barn). Haau! Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d Rart. Da får du enten vente på mensen, eller ta en ny test en av dagene. Håper du får svaret du ønsker deg! Anonymous poster hash: a26f8...6f5 Jeg får gjøre det. Takk for det Anonymous poster hash: 8c0a8...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå