Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hvordan kjennes det ut? Og hvordan oppdaget du at du hadde det? Har vært på MR men ingen kommentarer om dette. Fysio mener jeg har symptomer på dette. Anonymous poster hash: 9e9df...ebf
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Det påvises ved MR, så hvis det ikke er bemerket, så har du nok ikke det. Anonymous poster hash: e253e...c18
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har prolaps og etter MR fikk jeg beskjed om at jeg hadde spinal stenose i tillegg. Symptomene på prolapset var så sterke at jeg merket ikke noe til det. De så det veldig godt på bildene, så jeg vil anta de hadde sett det på dine bilder også. Har du noen symptomer annet enn at fysio sier du har det? Anonymous poster hash: 905e2...a33
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Tja opplevd forbigående kraftsvikt i bena flere ganger. Første gang da jeg gikk gravid og fikk bekkenløsning. Er 2 år siden. Og en forbigående lammelse i blæra og begge bena som nesten førte til operasjon (de trodde min skiveutbuling kunne trykke på de nervene). Men så sier ortoped at min skiveutbuling ikke trykker på de nervene og den utbulingen ikke skal i lammelser i begge bena. Nevrolog som undersøkte meg ved sykehuset ved akuttinnleggelse mener jeg bare har en forbigående lammelse i en nerve i ene foten. Jeg håper vel at det heller skal være det enn det jeg frykter som er MS:/ Skal på nevrografi og kontroll hos nevrolog i løpet av januar eller februar. Anonymous poster hash: 9e9df...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå