piranha Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Hvor mye bør vi beregne i lommepenger (mat, shopping osv.) for en familie på fire når vi skal en uke til Mallorca? Har bestilt med frokost, men må liksom spise litt mer enn det
piranha Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2015 Takk for svar Var i grunn rundt der jeg tenkte selv også, går fort en del penger på småting i løpet av en uke
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Tenker dere å spise både lunsj og middag ute, samt kjøpe brus, is og gjerne en øl eller drin på kvelden ute hver dag flyr pengene. Mallorca er ikke superbillig, så det blir jo lett 2-3000 bare i mat/drikke per dag. I tillegg kommer shopping, billetter til badeland/parker, båttur/utflukter og solsenger etc. Enkel lunsj på hotellrommet, brus og is på butikken, og take away pizza på kvelden gir jo et annet budsjett Anonymous poster hash: e0b84...30e
piranha Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2015 Tenker at det blir en kombinasjon av det du nevner her Vi skal reise sammen med mine foreldre og søsken med sine respektive og barn, så vi spiser nok litt med dem og litt alene. Vi kan liksom ikke være alle 14 sammen på alt hele tiden Tenkte å legge unna lommepenger nå, slik at feriepenger kan brukes på en ferie for oss fire
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Hvor henn på Mallorca skal dere da? Noen steder er jo dyrere enn andre
piranha Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2015 Vi skal til Cala D'or. Har aldri vært der før så har null erfaring
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Der har jeg vært faktisk. Skal dere på det Sunwing hotellet eller? I såfall er det litt å gå til tettstedet med gågate og havnepromenade. Ganske så fint der og prisen er sann midt på treet. Var der aleine med ungene mine og synes ikke summen ble så verst. Og er slikle typiske turistsjapper. Men kjøp skinnsko der nede Har mine ennå, etter snart 15 år. Men da var jeg Can Picafort. Lei dere bil en dag og dra litt rundt. Øya har mye å by på, enn bare strand,sjapper og strandbarer
Gjest Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 Nei, nå har jeg forvekslet... Cala Dor med Calan Bona..... Blond.com i hodet i kveld og skylder på vina her Mye franskmenn i Cala Dor og gjennomsnittlig dyrere enn Cala Bona.
piranha Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2015 Vi skal på Cala Azul Park siden foreldrene mine har bodd der en av gangene de har vært der, og var mest fornøyd med det hotellet De betaler, så vi følger bare med dit de vil Vi kommer nok til å leie bil slik at vi får sett litt mer av øya, veldig greit å finne på litt ting på egenhånd også. Skinnsko skal jeg jammen se etter, både til store og små, takk for tipset Satser på at det holder med 15.000,-, så får vi heller ha litt i bakhånd hvis det kniper
piranha Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2015 Nei, nå har jeg forvekslet... Cala Dor med Calan Bona..... Blond.com i hodet i kveld og skylder på vina her Mye franskmenn i Cala Dor og gjennomsnittlig dyrere enn Cala Bona. Da får jeg kanskje frisket opp i fransken min Vi søsken har alle to barn hver, og to og to er født i samme år så de har heldigvis noen å være med alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå