Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Vi starter hver dag med krangling virker det som. i dag smalt det fordi jeg våknet opp til samme rot han lovte å rydde før juleferien startet og det ligger på akkurat samme sted som det har lagt hele ferien. Kunne nok tatt det selv, men da bare forblir det slik at han lar alt ligge til jeg blir møkk lei og bare tar det selv... Er det noe med ferien som gjør at vi krangler så mye eller viser ferien hvor dårlig stillt forholdet er? Det har bare tatt helt av. Og vi er styggere med hverandre i kranglene også. Vi sier skikkelig mye stygt og vi slamrer med dører, kjefter og roper. Anonymous poster hash: b20da...59a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Dere må blir flinkere å kommunisere og respektere hverandre. Anonymous poster hash: a5a14...0bd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Vi krangler uhyre sjelden i hverdagen, og ihvertfall ikke i ferien. Når vi har ferie har vi jo mer tid sammen, mer sex, har flere gode samtaler osv. Men om dere har et dårlig forhold i utgangspunktet kommer det nok tydeligere frem når man da går og gnur oppå hverandre i ferien. Dere har nok litt å jobbe med og ta tak i? Anonymous poster hash: 87f1b...511
Gjest Antarctica Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Ferienekan jo bli en lupe der alle små irritasjonsmomenter blir forstørret. I hverdagen blir rutinene og den generelle travelheten en avledning som gjør at man ikke rekker å merke dem. Men hvis han har rot som har ligget siden lille julaften ville jeg blitt forbanna, jeg også. Eller ha hentet en søppelsekk, tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Her har det faktisk vært omvendt, vi har kranglet mindre nå i ferien. Har hatt mer sex og mange gode samtaler, så håper det fortsetter slik når hverdagen kommer. Har tidligere hatt en del stygge krangler og dårlig kommunikasjon, så er veldig positivt overrasket Anonymous poster hash: aae2c...a5b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Her har det faktisk vært omvendt, vi har kranglet mindre nå i ferien. Har hatt mer sex og mange gode samtaler, så håper det fortsetter slik når hverdagen kommer. Har tidligere hatt en del stygge krangler og dårlig kommunikasjon, så er veldig positivt overrasket Anonymous poster hash: aae2c...a5b Husk å si dette høyt før ferien er slutt, si til din mann at du ønsker å beholde den fine tonen og nærheten i hverdagen også! Anonymous poster hash: 3b0ff...b6d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Jepp... Har ikke samboer nå, men jeg takler ferie utrolig dårlig. Hver søndag utenom ferier skriker jeg etter å komme tilbake på skolebenken. Har vært hjemme med 5-åringen i 3 uker nå og holder på å klikke! Anonymous poster hash: a2eb0...fdb
Førstemann Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 Har en mann som ikke tåler å ha fri. Dessverre. Vi krangler ikke spesielt mye, men han sier så sykt mye irriterende når han blir lei at jeg blir helt sprø. Feks. i går var det kaldt på stua så jeg gikk for å tenne i ovnen. Da presterer han å si at det er ikke noe vits i, for den ovnen har aldri varmet noe i det hele tatt. Himler med øya over hvor idiot jeg er som tenner i ovnen. Under normale omstendigheter, lovpriser han den samme ovnen og sier at den varmer så godt. Og det gjør den faktisk også. Jeg ignorerer bare utbruddene hans og venter på at hverdagen skal begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå