Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Som forverres ved aktivitet... Flere som sliter med dette? Jeg MÅ bevege meg, helst trene, for å kunne gå ned i vekt (neida, kan gå ned uten og, men nå har jeg fått smaken på dette med trening da...)Tips? Råd? Jeg sliter så enormt med smerter fra lysken, og rundt hele bekkenet bak. Går til kiropraktor uten nevneverdig langvarige resultater. Føler jeg har prøvd alt. Hverdagen er knapp nok som den er så får liksom ikke tid til allverden heller... Anonymous poster hash: 1c17a...139
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Bekkenet kan være ødelagt for alltid etter en graviditet, dessverre.. Jeg og sliter med bekkenvondt 2 år etter Anonymous poster hash: b8fc0...f96
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Bekkenet kan være ødelagt for alltid etter en graviditet, dessverre.. Jeg og sliter med bekkenvondt 2 år etter Anonymous poster hash: b8fc0...f96 Haff :/ Men det må jo kunne gå ann å trene det opp til å holde ut en dag, eller? Jeg kan jo ikke gå rundt med så enorme smerter hver eneste dag. Det forplanter seg jo bare oppover hele ryggen og setter seg i nakke og hodet... Anonymous poster hash: 1c17a...139
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har en mor som sleit med bekkenplager i 20 år etter hun fikk barn. Hun prøvde alt. Men så begynte hun med 20 min. qi gong hver dag, og det virket. Har noe med at sakte bevegelse trener alle musklene og stabiliserer tror jeg. Ellers vet jeg det kommer veldig an på kiropraktoren du går til. Jeg gikk til bekken og barn i Oslo da jeg sleit med symfyseløsning selv og da ble jeg bedre, men så flyttet jeg og byttet kiropraktor (til en de anbefalte hos bekken og barn), men da ble jeg værre... Og så ble jeg bedre av å sprette rundt i varmt vann. Jeg var med ettåringen på badeland da jeg var gravid med nr. 2 og vi lekte fritt rundt i et varmt basseng, og da følte jeg meg bedre etterpå i et par dager. Så hvis du har tilgang på et varmt basseng der du bor er det god trening (men du må ikke prøve å ta svømmetak med bena, det kan gjøre vondt). Men qi gong er absolutt best og det er fin trening for hele kroppen som du kan gjøre hjemme i stua di Anonymous poster hash: 4ec2a...4b1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har en mor som sleit med bekkenplager i 20 år etter hun fikk barn. Hun prøvde alt. Men så begynte hun med 20 min. qi gong hver dag, og det virket. Har noe med at sakte bevegelse trener alle musklene og stabiliserer tror jeg. Ellers vet jeg det kommer veldig an på kiropraktoren du går til. Jeg gikk til bekken og barn i Oslo da jeg sleit med symfyseløsning selv og da ble jeg bedre, men så flyttet jeg og byttet kiropraktor (til en de anbefalte hos bekken og barn), men da ble jeg værre... Og så ble jeg bedre av å sprette rundt i varmt vann. Jeg var med ettåringen på badeland da jeg var gravid med nr. 2 og vi lekte fritt rundt i et varmt basseng, og da følte jeg meg bedre etterpå i et par dager. Så hvis du har tilgang på et varmt basseng der du bor er det god trening (men du må ikke prøve å ta svømmetak med bena, det kan gjøre vondt). Men qi gong er absolutt best og det er fin trening for hele kroppen som du kan gjøre hjemme i stua di Anonymous poster hash: 4ec2a...4b1 Takk, det skal aboslutt sjekkes ut! Har ikke noe svømmehall med varmt vann desverre. Anonymous poster hash: 1c17a...139
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg har en mor som sleit med bekkenplager i 20 år etter hun fikk barn. Hun prøvde alt. Men så begynte hun med 20 min. qi gong hver dag, og det virket. Har noe med at sakte bevegelse trener alle musklene og stabiliserer tror jeg. Ellers vet jeg det kommer veldig an på kiropraktoren du går til. Jeg gikk til bekken og barn i Oslo da jeg sleit med symfyseløsning selv og da ble jeg bedre, men så flyttet jeg og byttet kiropraktor (til en de anbefalte hos bekken og barn), men da ble jeg værre... Og så ble jeg bedre av å sprette rundt i varmt vann. Jeg var med ettåringen på badeland da jeg var gravid med nr. 2 og vi lekte fritt rundt i et varmt basseng, og da følte jeg meg bedre etterpå i et par dager. Så hvis du har tilgang på et varmt basseng der du bor er det god trening (men du må ikke prøve å ta svømmetak med bena, det kan gjøre vondt). Men qi gong er absolutt best og det er fin trening for hele kroppen som du kan gjøre hjemme i stua di Anonymous poster hash: 4ec2a...4b1 Takk, det skal aboslutt sjekkes ut! Har ikke noe svømmehall med varmt vann desverre. Anonymous poster hash: 1c17a...139 20 min. hver eneste dag, ikkeno juks Gi det noen uker Lykke til! Anonymous poster hash: 4ec2a...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå