Gå til innhold

Bursdagsgave til ei jente som fyller 11 år. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til hva kjøpe? Hun ønsker seg parfyme, sminke, kjole, armbånd, neglelakk.

Er så usikker på hva jeg skal kjøpe?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 42965...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Barbie dukke, kino billett,sminke, tøy, bok om min første menstruasjon, veske,sminke, tøy og penger

Anonymous poster hash: 59fb1...f55

Skrevet

På Cubus har de fine små toalettmapper fra Puma i fine farger (knall gul, rosa) med parfyme og deo inni. 99 kroner :)

Anonymous poster hash: b9208...310
Skrevet

Ikke BARBIE? 11 år!!!!

Ville gått for en kjole :)

Anonymous poster hash: 48580...852

Skrevet

Evt med et fint armbånd til !

Anonymous poster hash: 48580...852

Skrevet

11 åringen her fikk Violetta ting til jul og det var veldig stas.. tror hun fikk ensstyling bok, eller startpakke eller noe. Evt hva med gavekort på iTunes el.l.? 11 åringen her er nok litt umoden for alderen, det er mange på den alderen som har sluttet å leke veldig mye.

Annet hun fikk var: rubiks kube, guiness rekord bok for barn, vitse/gåtebok. Alt fra ønskeliste..

Anonymous poster hash: e2c86...cca

Skrevet

... en styling bok...

Anonymous poster hash: e2c86...cca

Skrevet

Isac elliot sengesett, sminke, furby, klær, bodyshop dusjsåpe eller bodylotion, sukkerspinnmaskin, popcornmaskin

Skrevet

Tuuuuusen takk alle sammen. :)

Tror jeg skal gå for parfyme og kjole :)

Skrevet

Barbie dukke, kino billett,sminke, tøy, bok om min første menstruasjon, veske,sminke, tøy og penger

Anonymous poster hash: 59fb1...f55

Tuller du?!

Høres ut som om du planlegger en fin gave, HI. Både parfyme og kjole, det blir hun sikkert glad for.

Skrevet

Parfyme og kjole blir veldig bra HI :-)

Et annet tips er det jeg kjøpte til min niese på 11 til jul, en symaskin! Hun elsker å sitte og sy små vesker, dukkeklær osv. Fantastisk :-) Symaskinen er en liten maskin kjøpt på Ringo, men funker som en helt ordinær en.

• 4 år senere...
Skrevet

Hva med ei bok med jenter i som hun sminker? Det ligger sminke og alt oppi kan til og med bruke det på seg selv. 11åringen min fikk den og elska den!☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...